Καλησπέρα, είμαι 31 ετών και παθαίνω δερματίτιδα στο πηγούνι περίπου 10 μήνες τώρα η οποία υποχωρεί με κρέμα advantan ή fucicort. Έχω κάνει αλλεργικά τεστ και στο νικέλιο. Παίρνω lopresor για τη καρδιά λόγω ταχυκαρδιών (έχω βηματοδότη) και έχω δοκιμάσει τη μείωση με τη συμβουλή γιατρού γιατί σκεφτήκαμε μήπως είναι από το χάπι, που πιστεύουμε ότι δεν είναι, αλλά τίποτα. Δεν έχω θυρεοειδή. Παρόλο που η εργασία μου έχει να κάνει με νομίσματα και φοράω πλέον γάντια τους τελευταίους μήνες, συνεχίζω να το βγάζω και εκτός. Υπάρχει ίσως κάποια άλλη αιτία που θα έπρεπε να ελέγξω για να σταματήσει; Υπάρχει κάποια άλλη αγωγή ώστε να μην χρησιμοποιώ φαρμακευτικές κρέμες συνέχεια;
ευχαριστώ
Εύη

Το εντοπισμένο δερματολογικό σου πρόβλημα είναι δύσκολο να διαγνωσθεί, ώστε να γίνει σύσταση κάποιας άλλης και πιο κατάλληλης αγωγής. Μπορεί να σχετίζεται με αλλεργία σε κάτι που έρχεσαι με επαφή, αλλά χωρίς πλήρη ανασκόπηση του ιστορικού και αντικειμενική εξέταση θα ήταν παρακινδυνευμένο να κάνει κανείς υποθέσεις. Σε έχει δει αλλεργιολόγος; Αν όχι, θα συνιστούσα να δεις κάποιον ή αν σε είδε αλλεργιολόγος και όχι δερματολόγος να δεις και ιατρό αυτής της ειδικότητας.

Ακολουθήστε το στο Google News
Δείτε επίσης: