Μπορείτε να μου δώσετε ένα πρόγραμμα διατροφής για ένα παιδί που αθλείται καθημερινά και είναι 13 χρονών, 64 κιλά και ύψος 1.68
Μιχάλης

Μιχάλη είναι δύσκολο να δοθεί ένα πρόγραμμα διατροφής χωρίς να έχει προηγηθεί μία συζήτηση σχετικά με τις προτιμήσεις σου, τις προσδοκίες σου και το είδος άσκησης που ακολουθείς. Το βάρος σου από τα στοιχεία που μας δίνεις φαίνεται να είναι περισσότερο από το επιτρεπόμενο αλλά όχι κατά πολύ. Μια απώλεια βάρους των 4 κιλών θα είναι ιδανική. Σε γενικές γραμμές θα πρέπει να καταναλώνεις και εσύ μικρά και συχνά γεύματα. Η κατανάλωση του πρωινού γεύματος είναι σημαντική και για εσένα. Θα πρέπει να καταναλώνεις σύνθετους υδατάνθρακες για να σου παρέχουν ενέργεια κατά την διάρκεια της άσκησης. Τους σύνθετους υδατάνθρακες θα τους βρεις στις παρακάτω τροφές: πατάτες, δημητριακά, όσπρια, ρύζι, μακαρόνια, ψωμί και φρούτα. Σημαντικό είναι να καταναλώνεις το κυρίως σου γεύμα 3 ώρες πριν την άσκηση. Τέλος θα ήθελα να επισημάνω πως δεν θα πρέπει να αφυδατώνεις τον οργανισμό σου. Κατά την άσκηση ο οργανισμός σου αποβάλλει πολλά υγρά. Για να μην αφυδατώνεις το σώμα σου κατανάλωνε αρκετό νερό πριν, κατά τη διάρκεια και στο τέλος της σωματικής σου άσκησης.

Ακολουθήστε το στο Google News
Δείτε επίσης: