Η μητέρα μου είναι 84 ετών, εδώ και επτά μήνες πάσχει από κνίδωση σε όλο της το σώμα όπως διαπιστώθηκε στο Νοσ. Συγγρού, η οποία της εμφανίστηκε για πρώτη φορά στη ζωή της. Αφού πήρε aerious και xzozal χωρίς αποτέλεσμα έκανε θεραπεία με κορτιζόνη (για ενάμιση μήνα περίπου) την οποία μόλις τελείωσε. Κατά τη διάρκεια της θεραπείας το πρόβλημα φάνηκε να υποχωρεί αλλά με το τέλος της θεραπείας το πρόβλημα επανήλθε και μαζί μ’ αυτό πρήξιμο στα άκρα και στο πρόσωπο (παρά την δίαιτα από αλάτι και ζάχαρη) και έντονος πόνος στη μέση και στο δεξί χέρι που την δυσκολεύει πολύ στην κίνηση. Συνεχίζει τη θεραπεία με aerious και xzozal. Η κνίδωση είναι χρόνια πάθηση και πρέπει κανείς να μάθει να ζει μ’ αυτήν; Τι την προκαλεί; Έχει σχέση ο πόνος στη μέση και το χέρι με τη λήψη κορτιζόνης; Πρέπει να φοράει μόνο βαμβακερά ρούχα; Υπάρχουν φαγητά που πρέπει να αποφεύγει; Αγγελική
Πράγματι η μητέρα σου πάσχει από χρόνια κνίδωση. Η αιτιολογική διάγνωση της κνίδωσης εξ αποστάσεως είναι παρακεκινδυνευμένη, διότι πρόκειται για πρόβλημα που αφορά σχεδόν όλη την παθολογία. Όμως, εάν το πρόβλημα ελέγχεται με ανιισταμινικά (έστω και αν χρειαστεί να πάρει και 3 ή 4 το 24ωρο), καλό είναι να ακολουθεί αυτή την θεραπεία και να μη χρησιμοποιεί κορτιζόνη (λόγω πολλών παρενεργειών, ιδιαίτερα σε ηλικιωμένα άτομα). Ο πόνος στη μέση μπορεί να έχει σχέση με την κνίδωση, ιδιαίτερα εάν αναγκάζεται να πάρει αναλγητικά, κάποια από τα οποία επιδεινώνουν συνυπάρχουσα κνίδωση. Τα βαμβακερά βοηθούν αφού κρατούν το σώμα πιο δροσερό από ότι τα συνθετικά υφάσματα. Η υπερθέρμανση του δέρματος από οποιαδήποτε αιτία (ακόμη και από καυτερά φαγητά ή οινοπνευματώδη) χειροτερεύει την κνίδωση. Εκτός από οινοπνευματώδη και καυτερά μπαχαρικά καλό είναι να αποφεύγει μεγάλες ποσότητες κίτρινων τυριών, σοκολάτας και τόνου. Επίσης Ασπιρίνη ή άλλα μη στεροειδή αντιφλεγμονώδη είναι δυνατόν να την επιδεινώσουν.

Δείτε επίσης: