Καλημέρα σας και συγχαρητήρια για τις πληροφορίες που μας δίνετε μέσω του site σας. Είμαι 40 χρονών και πριν 20 μέρες έκανα ένα χειρουργείο αφαίρεση θυρεοειδή και όλα πήγαν τέλεια και χωρίς κακοήθεια. Αυτή τη στιγμή παίρνω τ4, ασβέστιο και βιταμίνη D, τα τελευταία για το πρώτο διάστημα. Tο μόνο που με στεναχωρεί είναι πως πέφτουν οι βλεφαρίδες μου με εντυπωσιακό ρυθμό κάτι που δεν μου είχε ξανασυμβεί ποτέ. Είναι πλέον ανύπαρκτες! Πολύ φοβάμαι ότι το πρόβλημα σχετίζεται με το θυρεοειδή. Πείτε μου τη γνώμη σας και αν μπορώ να κάνω κάτι για αυτό.
Σεμι

Αφενός θα πρέπει να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας για το αν μπορεί οι βλεφαρίδες να σχετίζονται ή όχι με την αφαίρεση του θυρεοειδούς σας. Αφετέρου, για να τις προστατεύσετε μπορείτε να βάλετε σε μια μπατονέτα ή στα δάχτυλά σας λίγη βαζελίνη ή καστορέλαιο, και να τα απλώσετε κατά μήκος των βλεφαρίδων. Το καστορέλαιο περιέχει λινολεϊκό και στεατικό οξύ κυρίως τα οποία δημιουργούν ένα προστατευτικό φιλμ γύρω από τις βλεφαρίδες.

Ακολουθήστε το στο Google News
Δείτε επίσης: