Καλησπέρα, είμαι 25 ετών και παίρνω τα yasminelle εδώ και 2 χρόνια. Θα ήθελα να ρωτήσω αν πρέπει να διακόψω τα χάπια για κάποιο διάστημα ώστε να ξεκουραστεί ο οργανισμός μου. Επίσης, τους τελευταίους μήνες εμφανίζω κάποιες καφέ στάμπες στα μισά του κύκλου! Πρέπει να ανησυχήσω; Τέλος, είμαι στην 3η εβδομάδα του μήνα που παίρνω χάπια και ξέχασα προχθές το χάπι. Την επόμενη πήρα και τα 2 μαζί και σύμφωνα με τις οδηγίες του χαπιού θα τελειώσω κανονικά αυτή την ταινία (που τελειώνει σε 2 μέρες), θα παραλείψω την εβδομάδα χωρίς χάπια και θα ξεκινήσω αμέσως τη νέα ταινία. Δεν θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα που στην ουσία δεν θα αδιαθετήσω αυτό το μήνα;
ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Γιώτα


Αγαπητή Γιώτα,
Κατ’ αρχήν καλό θα ήταν κάθε 2 χρόνια να σταματάς για 4-6 μήνες τα αντισυλληπτικά ακριβώς για τον λόγο που ανέφερες. Εφόσον εμφανίζεις καφέ κηλίδες στα μισά του κύκλου θα πρέπει να κάνεις διακολπικό υπέρηχο μήτρας -ωοθηκών και αν όλα είναι καλά τότε θα πρέπει ν’ αλλάξεις αντισυλληπτικά και να πάρεις αυτά που είναι κατάλληλα για σένα. Όσο για το γεγονός ότι έχασες ένα χάπι σωστά κάνεις και μάλιστα θα σου έρθει κανονικά περίοδος.

Δείτε επίσης: