Καλησπέρα σας, είμαι 33 χρονών. Πριν από 7 μήνες εμφάνισα δύο κοκκινίλες στη βάλανο. Μετά από επίσκεψη σε δερματολόγο ξεκίνησα θεραπεία με travocort για δύο εβδομάδες κατά τη διάρκεια της οποίας εξαφανίστηκε η μία κοκκινίλα ενώ η δεύτερη υποχώρησε σημαντικά. Μετά το πέρας της θεραπείας η κοκκινίλα επανεμφανίστηκε. Μετά από κάποιο διάστημα επανέλαβα τη θεραπεία αλλά τα αποτελέσματα ήταν τα ίδια: υποχώρηση – επανεμφάνιση. Τα ίδια αποτελέσματα είχα και με την dactarin. Σε δεύτερη επίσκεψη η γιατρός μου συνέστησε cicalfate αλλά θεωρώ πως μάλλον δεν θα έχει αποτέλεσμα. Δεν έχω ούτε πόνο, ούτε κνησμό, ούτε σμήγμα, ούτε τσούξιμο. Το μόνο σύμπτωμα είναι η ερυθρότητα στο στεφάνι της βαλάνου η οποία με ταλαιπωρεί 7 μήνες και υποτροπιάζει όταν σταματώ τη θεραπεία. Προσέχω συστηματικά την υγιεινή της περιοχής και στις συνευρέσεις χρησιμοποιώ προφυλακτικό. Πριν από 2 χρόνια είχα κονδυλώματα τα οποία αντιμετωπίστηκαν με καύση ενώ πριν από δύο μήνες είχα νευροδερματίτιδα στην περιοχή του όσχεου η οποία αντιμετωπίστηκε με elocon και αντισταμινικά.
ευχαριστώ πολύ.
Παναγιώτης

Το πιο πιθανό είναι να είναι μια βαλανοποσθίτιδα. Χρειάζεται να
αποκλείσουμε τον σακχαρώδη διαβήτη εξετάζοντας τη γλυκοζιλιωμένη
αιμοσφαιρίνη παράλληλα να συνεχίσουμε την χρήση προφυλακτικού και να
αρχίσουμε να πλενόμαστε μια φορά την ημέρα με καθαριστικό ανάλογο για
την περιοχή μια καλή λύση είναι το ΑVEENO Intim που περιέχει
κολλοειδές βρόμης με εκχύλισμα χαμομηλιού. Αυτά τα δυο προστατεύουν
το υδρολιπιδικό φιλμ της επιδερμίδας και έχουν έντονα καταπραϋντική
δράση, μετά μπορούμε να βάλουμε την κρέμα για παρατρίμματα που έχει και
οξείδιο του ψευδαργύρου που έχει το ίδιο αποτέλεσμα με την κορτιζόνη
Αν αυτά γίνονται καθημερινά δεν θα υπάρχει πρόβλημα. Τα κονδυλώματα και
η νευροδερματίτιδα δεν έχουν σχέση με το νόσημα.

Ακολουθήστε το στο Google News
Δείτε επίσης: