Είμαι 34 χρονών, 1.60 ύψος και τώρα 47,5 κιλά. Έχω προσπαθήσει στο παρελθόν με διατροφή να παχύνω αλλά κουράστηκα πολύ 3 μήνες και κατάφερα να πάρω μόλις 2 κιλά, είχα φτάσει 50. Συνήθως δεν πεινάω και η αλήθεια είναι πως είμαι αρκετά ενεργητικό άτομο. Τώρα βέβαια νιώθω πολύ άτονη και πεσμένη ψυχολογικά γιατί έχω κουραστεί να με βλέπω τόσο αδύνατη, αλλά δεν έχω και ιδιαίτερα όρεξη. Πρέπει να σας αναφέρω ότι πριν τέσσερα χρόνια που ήμουν έγκυος έτρωγα αρκετά είχα κόψει και το τσιγάρο και είχα φτάσει στα 80 κιλά! Τα 30 επιπλέον κιλά τα είχα χάσει χωρίς δίαιτα αλλά μου είχε κοπεί η όρεξη μόλις σταμάτησα τον θηλασμό και φυσικά έχασα όλη τη μυϊκή μου μάζα. Γνωρίζω πως έχω τρομερό μεταβολισμό αλλά τι μπορώ να κάνω αφού δεν έχω τόσο όρεξη. Μήπως η λύση είναι να κόψω πάλι το τσιγάρο;
Καίτη

Το να κόψεις το τσιγάρο είναι γενικότερα επιθυμητό για την υγεία σου και ταυτόχρονα θα αυξήσει την όρεξή σου έστω και λίγο γιατί έχει παρατηρηθεί ότι μειώνει τις καύσεις του οργανισμού. Από την άλλη αν βρεις κάποια δραστηριότητα / χόμπι που αυξάνει την κινητικότητά σου και σε κάνει να πεινάς περισσότερο, όπως να γραφτείς γυμναστήριο, θα βοηθήσει να φτιάξει το σώμα σου να το δυναμώσει και να αυξήσει το μυϊκό σου σύστημα. Αν συνδυάσεις όλα αυτά μαζί με σταδιακή αύξηση στη διατροφή σου θα δεις αποτέλεσμα. Θέλει μικρές αλλαγές στη διατροφή. Αύξησε λίγο λίγο τη ποσότητα σε κάθε γεύμα, μην αφαιρείς κανένα από τα βασικά γεύματα (πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό) και πρόσθεσε ενδιάμεσα κάτι μικρό ανά 2 ώρες. Οι επιλογές των γευμάτων να είναι θρεπτικές (δηλαδή με πολλές θερμίδες) αλλά και υγιεινές (δηλαδή χωρίς πολλά λιπαρά) ένα παράδειγμα είναι οι ξηροί καρποί, το φυστικοβούτυρο, τα λαδερά (με μετρημένο ελαιόλαδο) ψωμί ολικής (γερμανικό) και πολλά άλλα. Σιγά σιγά θα αυξηθεί η όρεξή σου αλλά θέλει συστηματικότητα και υπομονή. Δεν πρέπει να ξεχνάμε και τους ψυχολογικούς παράγοντες που επηρεάζουν την όρεξή μας όπως άγχος, στεναχώρια κλπ. Σκέψου αν ισχύει κάτι τέτοιο στη περίπτωσή σου και λύσε το πρόβλημα από τη ρίζα του.

Δείτε επίσης: