Γειά είμαι 17 ετών και 1.75. Πηγαίνω γυμναστήριο τους τελευταιους 5 μήνες, έχασα 10 κιλά, είμαι πλέον 60 χωρίς κάποια αυστηρή διατροφή. Το πρόβλημα είναι η γράμμωση που δεν μπορώ να πετύχω και περισσότερο στους κοιλιακούς. Έχω τα κλασσικά ενοχλητικά παχάκια η ερώτησή μου είναι πως μπορώ να πετύχω μια ικανοποιητική γράμμωση
Άνυ

Για τη γράμμωση απαραίτητη προυπόθεση είναι η μειωμένη εναπόθεση λίπους. Συνδύασε αερόβιες ασκήσεις για καύση λίπους (περπάτημα, τρέξιμο, ελλειπτικό, ποδήλατο) σε συνδυασμό με ασκήσεις κοιλιακών για καλύτερο αποτέλεσμα. (http://www.vita.gr/html/ent/878/ent.12878.asp ) Ο ρυθμός εκτέλεσης των κοιλιακών ασκήσεων πρέπει να είναι αργός και σταθερός. Προσπάθησε το προπονητικό σου πρόγραμμα να έχει ποικιλία και σταδιακή αύξηση δυσκολίας ώστε το σώμα σου να μην συνηθίζει στο ίδιο προπονητικό ερέθισμα.

Δείτε επίσης: