Σε καιρό οικονομικής κρίσης στρεφόμαστε περισσότερο στο φαγητό, υποστηρίζουν οι ερευνητές του Πανεπιστημίου του Μαϊάμι. Οι ειδικοί διαπίστωσαν ότι τα κακά νέα για την οικονομία μάς οδηγούν στην αναζήτηση τροφίμων υψηλής θερμιδικής αξίας, που θα ικανοποιήσουν την πείνα μας για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.


Στο πλαίσιο των σχετικών πειραμάτων φάνηκε ότι όταν οι συμμετέχοντες δέχονταν το μήνυμα ότι οι καιροί είναι δύσκολοι, ότι η οικονομία παραπαίει και ότι «μετράει μόνο το σήμερα», έτειναν να καταναλώνουν 40% περισσότερο φαγητό συγκριτικά με εκείνους που πριν τους δοθεί το φαγητό είχαν εκτεθεί σε μηνύματα ουδέτερου περιεχομένου. Επίσης, προτιμούσαν τα γεύματα υψηλής θερμιδικής αξίας και όχι εκείνα για τα οποία γνώριζαν ότι ήταν χαμηλών θερμίδων.


Οι επιστήμονες επισημαίνουν ότι η γεύση δεν σχετίζεται με την αντίδραση των συμμετεχόντων, η οποία αντικατοπτρίζει μια ξεκάθαρη αναζήτηση θερμίδων την οποία πυροδοτεί το ένστικτο της επιβίωσης.


Η έρευνα δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό «Psychological Science».