Γεια σας, είμαι 22 ετών. Έκανα αρθροσκοπική εγχείρηση στο γόνατο και έπαιρνα τα αντιφλεγμωνώδη celebrex και τις αντιπηκτικές υποδόριες ενέσεις ivor για 10 μερες. Είμαι καπνιστής. Στις 7 μέρες και ενώ έπαιρνα τα φάρμακα κανονικά, μου ήρθε έντονη ζαλάδα η οποία κράτησε λίγο, αλλά έκτοτε (έχει περάσει μια βδομάδα απο τη ζαλάδα) το κεφάλι μου είναι βαρύ. Δεν έχω πονοκέφαλο, ούτε κανένα πρόβλημα με τα μάτια. Απλα το κεφάλι μου είναι βαρύ συνέχεια. Έκανα μαγνητική, η οποία δεν έδειξε κάτι (χωρίς σκιαγραφικό). Υπάρχει περίπτωση να υπάρχει θρόμβος και να μην τον έδειξε η μαγνητική; Μήπως είναι αντίδραση απο τα φάρμακα ή μήπως είναι της φαντασίας μου; σας ευχαριστώ!!!
Θωμάς


Αγαπητέ Θωμά,
εφόσον η ζαλάδα είχε μικρή διάρκεια και δεν συνοδεύτηκε από άλλα συμπτώματα όπως μούδιασμα, αδυναμία ή τάση προς έμετο δεν πρέπει να ανησυχείς. Άλλωστε και η μαγνητική, εξέταση η οποία αποκαλύπτει τη συντριπτική πλειοψηφία των παθολογικών καταστάσεων του εγκεφάλου, επιβεβεβαίωσε, όπως αναφέρεις, ότι δεν υπάρχει κάτι παθολογικό. Είναι απίθανο λοιπόν να υπάρχει «κάτι» με αυτά τα συμπτώματα, το οποίο δεν φαίνεται στη μαγνητική τομογραφία. Για το πού οφείλεται η ζαλάδα και το βάρος, δεν είναι εύκολο να δοθεί μια σίγουρη απάντηση, σίγουρα όμως η συνολική καταπόνηση και το άγχος που αναπτύχθηκε παίζουν σημαντικό ρολο.

Δείτε επίσης: