Είμαι 16 χρονών με ύψος 1.66 και ζυγίζω 62 κιλά. Με δίαιτα 8 μηνών μετρώντας θερμίδες, από 87 κιλά κατάφερα να φτάσω 57 και τα διατηρούσα αλλά για 2 εβδομάδες έτρωγα πολύ και πήγα στα 62. Θα ήθελα να ξαναφθάσω στα 57 και λίγο πιο κάτω. Για να διατηρήσω το βάρος μου στα 57 κιλά παίρνω 1830 θερμίδες αλλά τώρα που πήρα και θέλω να τα χάσω χωρίς άθληση (δεν προλαβαίνω) να παίρνω 1300 θερμίδες; Σε πόσο καιρό θα πρέπει να τα χάσω για να μην επηρεαστεί αρνητικά ο μεταβολισμός μου; Ευχαριστώ, Νίκος
Βλέπω ότι σε έχει αγχώσει πολύ το θέμα των κιλών και του φαγητού και αυτό δεν είναι καλό. Σε καμία περίπτωση δε θέλουμε να γίνεται εμμονή το σώμα μας. Θέλουμε να το προσέχουμε να του δίνουμε την ενέργεια και τα συστατικά που χρειάζεται ώστε να παραμείνουμε υγιής και να μας αρέσει η εικόνα που βλέπουμε για ψυχολογικούς λόγους. Είσαι ακόμα στην ανάπτυξη και ό,τι υπερβολή κάνεις τώρα θα επηρεάσει την ανάπτυξή σου. Οι θερμίδες που παίρνεις είναι πολύ λίγες και για αυτό σε πιάνουν κρίσεις να τρως πολύ μετά. Είναι λογικό να το παθαίνεις αν στερείσαι αυτά που χρειάζεται το σώμα σου. Μπράβο που έχασες τόσα κιλά αλλά η συντήρηση είναι η παγίδα. Τα κιλά που είσαι τώρα είναι μια χαρά! Αν θέλεις να αλλάξει η εικόνα του σώματός σου βρες χρόνο να αθλείσαι. Είναι πολύ πιο εποικοδομητικό από το να μετράς θερμίδες. Προτείνω να μη ζυγίζεσαι κάθε μέρα παρά μόνο 1 φορά τη βδομάδα, να μη μετράς θερμίδες αλλά να προσέχεις την ποιότητα των γευμάτων και την ποσότητα (μικρά συχνά γεύματα), να πίνεις νερό και να τρως φρούτα και λαχανικά και φυσικά να γυμνάζεσαι για να μειωθεί το λίπος και να αυξηθούν οι μυς ώστε να αλλάξει η εικόνα του σώματός σου. Ηρεμία και συνέπεια, χωρίς άγχος και υπερβολές. Να προσέχεις την υγεία σου.

Δείτε επίσης: