Γεια σας, συγχαρητήρια για το site σας! Είμαι 27 χρονών, 1.73 ύψος και 68 κιλά. Τον τελευταίο χρόνο κάνω χρήση αντισυλληπτικών τελευταίας γενιάς ύστερα από συμβουλή γιατρού. Μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα έχω πάρει 3 κιλά παρόλο που προσέχω τη διατροφή μου και ασκούμαι 3 φορές την εβδομάδα και δυσκολεύομαι πολύ να τα χάσω. Είναι εφικτό όταν κάποιος κάνει χρήση αντισυλληπτικών να χάσει βάρος ή πρέπει να κάνει υπερβολικά λιτή διατροφή; Αναμένω την απάντησή σας. Ευχαριστώ πολύ, ΧρύσαΗ χρήση αντισυλληπτικών οδηγεί σε κατακράτηση υγρών ενώ ταυτόχρονα διεγείρει το αίσθημα της όρεξης. Οι αλλαγές που βλέπεις μπορεί να είναι πρόσκαιρες (λόγω της κατακράτησης) ή/ και να οφείλεται στην αυξημένη όρεξη που έστω και ανεπαίσθητα μπορεί να σε έχει οδηγήσει σε μικρή αύξηση των ποσοτήτων. Φυσικά και μπορείς να χάσεις βάρος, απλά χρειάζεσαι μικρούς και ρεαλιστικούς στόχους με σημαντική εμμονή στη λεπτομέρεια των διατροφικών σου προσλήψεων.

Δείτε επίσης: