Είμαι 45 χρονών, με ύψος 1,63 και 64 κιλά. Εδώ και ένα μήνα που προσπαθώ να κάνω δίαιτα, έχω χάσει ένα κιλό. Προσπαθώ να υιοθετήσω τα 5 γεύματα. Το πρόβλημά μου είναι το απογευματινό και το βραδινό. Τι είναι πιο διαιτητικό να τρώω το βράδυ, γάλα με μια κουταλιά κουάκερ ή άλλα δημητριακά ή τοστ με σαλάτα; Τα κιλά μου ήταν έως 57 και τώρα έγινα 64 , δηλαδή επτά κιλά. Με πήρε η κατηφόρα. Επειδή εργάζομαι και το πρωί πίνω γάλα, πρέπει να φάω και κάτι, γιατί αργότερα -στις 11 ή 12- στη δουλειά ξαναπεινάω. Από γλυκά τρώω κανένα στη δουλειά μια μέρα την εβδομάδα και το απόγευμα με πιάνει λιγούρα και τρώω ένα κομμάτι μαύρη σοκολάτα. Μερικές φορές διώχνω την απογευματινή λιγούρα με φρούτα. Το μεσημεριανό το μετράω με μια κούπα και σαλάτα, καθώς και μια φέτα ψωμί. Περπατάω κάθε μέρα τρία χιλιόμετρα και μερικές φορές το σαββατοκύριακο, πέντε. Ευχαριστώ, περιμένω απάντηση. Λεμονιά

Τα τελευταία κιλά είναι πάντα τα πιο δύσκολα, και στη δική σου περίπτωση επειδή τα παραπάνω κιλά δεν είναι πάρα πολλά και ούτε δημιουργούν πρόβλημα στην υγεία σου είναι αρκετά δύσκολο να τα χάσεις σε σχέση με κάποιον που θέλει να χάσει π.χ. 7 κιλά από τα 20 παραπάνω που έχει. Άλλος λόγος που μπορεί να σε δυσκολεύει να τα χάσεις είναι αν αυτά τα παραπάνω κιλά τα έχεις καιρό. Αν δηλαδή τα πήρες αργά και τα «κουβαλάς» χρόνια, έχουν «κάτσει» στο σώμα σου και δε φεύγουν εύκολα. Επίσης ο ένας μήνας που προσπαθείς δεν είναι μεγάλο διάστημα. Καμιά φορά χρειάζεται ένα διάστημα να «ξυπνήσει» το σώμα και δεις διαφορά. Άλλοι χάνουν εύκολα στην αρχή και μετά «κολλάνε» και άλλοι αργούν να χάσουν αλλά χάνουν στο τέλος αρκετά. Θέλει υπομονή και επιμονή. Συγκεκριμένα για τη διατροφή που ακολουθείς μπορώ να προτείνω να τρως γάλα με δημητριακά για πρωινό, ή 1 γιαούρτι με 1κουταλάκι μέλι ή 2 φρυγανιές με 1 κουταλάκι μέλι ή 1 τοστ, 1 κουλούρι  ή άλλα αντίστοιχα πρωινά. Για σνακ ένα φρούτο είναι ιδανικό, να πίνεις νερό, και αν δε σου φτάνει μπορείς να φας 1 γιαούρτι, 1 μπάρα δημητριακών, 1-2 κριτσίνια, 1 κουλούρι, 2  μπισκότα τύπου digestive, κ.α. Το μεσημεριανό σου να αποτελείται από σαλάτα και μία μεσαία μερίδα από σπιτικό φαγητό με ελάχιστο ελαιόλαδο, το απογευματινό σνακ μπορεί να είναι 1 φρούτο ή τα προαναφερόμενα σνακ ενώ το βραδινό μπορεί να είναι κάτι όπως τα πρωινά ή διαφόρων ειδών σαλάτες, ή γιαούρτι με φρούτα, ή 2-3 παξιμαδάκια με ντομάτα και λίγο κατίκι κλπ. Καλά σνακ για μέσα στη μέρα είναι τραγανά λαχανικά (καρότα, σέλινο, αγγούρι κ.α) ξηροί καρποί (6-8) και ποπ κορν (σπιτικά χωρίς βούτυρο, λίγο αλάτι). Εκτός από όλα αυτά θα πρέπει να ελέγχεται η ποσότητα την οποία θα πρέπει να ρυθμίζεις ανάλογα τις καύσεις της ημέρας. Όσο για γλυκά, 1-2 κομματάκια μαύρη σοκολάτα όταν αισθάνεσαι υπογλυκαιμία είναι αρκετά. Καλή λύση είναι και τα γλυκά (π.χ. σοκολάτα) με στέβια που δεν επηρεάζουν τη γλυκόζη του αίματος και άρα δε δημιουργούν λιγούρες για γλυκό. Ότι και να κάνεις να είναι συστηματική η προσπάθειά σου και η άποψή μου είναι ότι η δουλειά ποτέ δε πάει χαμένη αρκεί να είσαι συνεπής.  

Ακολουθήστε το στο Google News