Τα γυναικεία περιοδικά και οι διάφορες τηλεοπτικές εκπομπές, που δείχνουν πώς μια γυναίκα μπορεί να τονώσει τη σεξουαλικότητά της, φορώντας μικρά και σέξι εσώρουχα (ιδιαίτερα τη σημερινή μέρα), μπορεί τελικά να κάνουν λάθος. Έρευνα που δημοσιεύεται στο περιοδικό «Journal of Consumer Culture», υποστηρίζει ότι στην πραγματικότητα, πολλοί είναι οι τύποι εσωρούχων, που μπορεί να κάνουν μια γυναίκα να αισθανθεί περισσότερο θηλυκή.

Σύμφωνα με την δρ. Χριστιάνα Τσαούση, λέκτορα μάρκετινγκ και κατανάλωσης στο Τμήμα Διοίκησης του Πανεπιστημίου του Λέστερ, η επιλογή εσωρούχων επηρεάζεται σημαντικά από το προσωπικό γούστο της κάθε γυναίκας, το οποίο καθορίζεται από το κοινωνικό υπόβαθρο, την επαγγελματική κατάσταση και την ανατροφή της. Αυτός είναι και ο λόγος που κάθε μία έχει τις δικές της ανάγκες.

Στην έρευνά της, η δρ. Τσαούση πήρε συνεντεύξεις γυναικών από διαφορετικές κοινωνικές ομάδες, όπως καθηγήτριες πανεπιστημίου, νέες μαμάδες και παίκτριες ράγκμπι και βρήκε για παράδειγμα ότι οι παίκτριες ράγκμπι προτιμούσαν τα «χαριτωμένο» εσώρουχα, ενώ οι καθηγήτριες αυτά που ταίριαζαν με τα επαγγελματικά τους φορέματα. Καταλήγει, λοιπόν, ότι οι γυναίκες είναι πολύ προσεκτικές στην επιλογή του κατάλληλου εσώρουχα για την κατάλληλη περίσταση και ότι η άνεση είναι συχνά εξίσου σημαντική με την σεξουαλικότητα, που αυτά χαρίζουν.

Δυστυχώς, η προβολή πολλές φορές εστιάζει σε ένα συγκεκριμένο είδος θηλυκότητας, η οποία δεν ισχύει στις περισσότερες περιπτώσεις. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα πολλές γυναίκες να νιώθουν ενοχή για την εμφάνισή τους, αλλά και τα αισθήματα που έχουν για το σώμα τους, εάν δεν φορούν αυτό που διαφημίζεται ως σέξι.

Η λέκτορας μάρκετινγκ και κατανάλωσης στο Τμήμα Διοίκησης του Πανεπιστημίου του Λέστερ συμβουλεύει, τέλος, τους άνδρες, όταν αγοράσουν εσώρουχα για τις συντρόφους τους, να επιλέγουν εκείνα που ταιριάζουν σε αυτές και τις κάνουν να αισθάνονται άνετα και όχι αυτά που προβάλλονται από τις διαφημίσεις και τις εκπομπές.