Όλο και περισσότερα περιστατικά ανεπιθύμητων ενεργειών από τη χρήση fillers έρχονται στο φως, προκαλώντας ανησυχία στους καταναλωτές.Όπως, μάλιστα, ισχυρίζεται γνωστή πλαστική χειρουργός από τη Βρετανία, η χρήση ενέσιμων αυξητικών υλικών φαίνεται να συνδέεται με περιπτώσεις απώλειας όρασης και μπορεί να προκαλέσει ακόμα και εγκεφαλικό επεισόδιο σε ορισμένους ασθενείς.Μία από τις πιο συνηθισμένες παρενέργειες της λανθασμένης χρήσης filler είναι τα πρησμένα χείλη, γνωστά ως «χείλη πέστροφας». Ωστόσο, η αισθητική αυτή παρενέργεια χαρακτηρίζεται ως «μικρό κακό» σε σχέση με άλλους πιθανούς κινδύνους. Όπως εξηγεί η δρ. Julian De Silva, «το πρόβλημα προκύπτει, όταν η ουσία εγχύεται σε αρτηρία, οδηγώντας σε νέκρωση του υποδόριου ιστού. Αν πρόκειται για τις αρτηρίες που παρέχουν οξυγόνο στα μάτια, αυτό μπορεί να οδηγήσει σε τύφλωση. Σε ακραίες περιπτώσεις το ενέσιμο υλικό μπορεί να μπλοκάρει την παροχή οξυγόνου στον εγκέφαλο, προκαλώντας εγκεφαλικό επεισόδιο».Εξαιτίας της έλλειψης επαρκούς νομοθετικής ρύθμισης, πολλά περιστατικά παρενεργειών δεν αναφέρονται και οι παρασκευαστές δεν είναι υποχρεωμένοι να δημοσιεύουν σχετικές λεπτομέρειες. Έτσι, ακόμα και οι ειδικοί δεν γνωρίζουν πλήρως τι μπορεί συμβεί.Συμβουλεύουν, επομένως, ότι είναι σημαντικό ο ασθενής να απευθύνεται σε ειδικευμένο γιατρό, να γνωρίζει ακριβώς την ουσία που θα χρησιμοποιηθεί, καθώς και τις πιθανές παρενέργειες της συγκεκριμένης επέμβασης, και συστήνουν τη χρήση fillers που έχουν εγκριθεί στις ΗΠΑ, λόγω αυστηρότερων ρυθμίσεων.