Βρίσκομαι στον 3ο χρόνο χρήσης αγωγής με Qlaira (ΣΠΩ από την πρώτη κιόλας περίοδο, ακμή, τριχόπτωση και όλα τα ψυχοσωματικά που όλα αυτά συνεπάγονται).Κάθε καλοκαίρι τα διέκοπτα για να «καθαρίσω» αλλά πέρυσι το καλοκαίρι που τα διέκοψα Ιούνιο-Αύγουστο το κακό παραέγινε. Σεπτέμβρη τα ξεκίνησα πάλι μέχρι και σήμερα (να σημειώσω πως εάν δεν τα έπαιρνα δεν έβλεπα αίμα καθόλου). Ωστόσο, καιρό με τον καιρό όσο η ακμή «μαζευόταν», η ροή όλο και λιγόστευε. Στην προηγούμενη πλακέτα δεν ήρθε καθόλου αίμα. Επίσης, αρχίζω να εμφανίζω πάλι -ήπια προς το παρόν- ακμή! Τι φταίει; Και περίοδο δεν έχω και αρχίζω να ξαναγεμίζω σπυράκια. Ο γυναικολόγος πρότεινε αλλαγή σε Yasminelle αλλά έχω ακόμα τις αμφιβολίες μου. Τι να φταίει; Σταμάτησαν να δρουν τα Qlaira; Μέχρι στιγμής (πλην των διαστημάτων διακοπής) μου έδειχναν αποτελέσματα. Να είμαι υποψιασμένη να κάνω ορμονικές εξετάσεις; (Να σημειώσω πως τελευταία φορά που πήγα στον γυναικολόγο (Γενάρη) όλες οι ορμονικές μου ήταν καλές όπως επίσης και ο υπέρηχος (έδειξε την μορφολογική εικόνα ΣΠΩ ως επιβεβαίωση) και ο έλεγχος σακχάρου και θυρεοειδούς). Εκτιμώ και αναμένω την άμεση απάντηση σας. Ευχαριστώ πολύ Χριστίνα

Αγαπητή Χριστίνα, θα συνηγορήσω υπέρ της γνώμης του γυναικολόγου σου για αλλαγή σε yasmine η yasminelle ανάλογα με το βάρος σου. Καλή συνέχεια.