Με λένε Κατερίνα, είμαι 56 κιλά με ύψος 1,53 και είμαι 13 ετών. Θέλω πάρα πολύ να χάσω κοιλιά και μπούτια. Βοηθήστε με σας παρακαλώ.

Κατερίνα, αρχικά να σου πω, ότι βρίσκεσαι στην αρχή της ανάπτυξη σου, το σώμα σου έπεται πολλών αλλαγών μέσα στα επόμενα χρόνια, επομένως  δεν χρειάζεται να ανησυχείς. Αυτή τη στιγμή το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να τροποποιήσεις σταδιακά τις διατροφικές σου συνήθειες χωρίς να μειώσεις όμως ιδιαίτερα τη συνολική θερμιδική σου πρόσληψη, έτσι το σώμα σου σταδιακά θα πάρει τη μορφή που επιθυμείς.  Μερικές συμβουλές που θα μπορούσες να ακολουθήσεις είναι οι παρακάτω:
– Πρωινό απαραίτητο γεύμα:  Θα πρέπει να περιέχει τουλάχιστον μία μερίδα γαλακτοκομικών μαζί με δημητριακά, ψωμί
– Σνακ για ενέργεια όλη μέρα: Είναι απαραίτητη η κατανάλωση μικρών ενδιάμεσων σνακ κατά τη διάρκεια της ημέρας και μεταξύ των κυρίως γευμάτων όπως  φρούτο, χυμός, γιαούρτι, μπάρα δημητριακών κ.ά. 
– Νερό για καλή ενυδάτωση του οργανισμού. Για το σκοπό αυτό, είναι απαραίτητη η ελάχιστη κατανάλωση  8 – 10 ποτηριών νερού ημερησίως, όπως βεβαίως και κατανάλωση φρέσκων χυμών και φρούτων
– Όχι φαγητό αργά το βράδυ. Απόφυγε ένα πλούσιο δείπνο με πολλούς υδατάνθρακες (ψωμί, μακαρόνια, πατάτες) ή λιπαρά (λουκάνικα, χοιρινό, τυριά). Προτίμησε κάτι ελαφρύ τοστ, Σαλάτα , γάλα ή γιαούρτι  με δημητριακά
– Τέλος,  βάλε τη γυμναστική στη καθημερινή σου ζωή. Το κλειδί της επιτυχίας για ένα μόνιμο αποτέλεσμα  είναι η γυμναστική.