Συγχαρητήρια για την αξιόλογη δουλειά σας. Είμαι 25 ετών με ύψος 1,58 και βάρος 53 κιλά. Τον Σεπτέμβριο ήμουν 60 κιλά με με διατροφή και άσκηση κατάφερα να χάσω τα 8 κιλά. Γυμνάζομαι σχεδόν κάθε μέρα με βάρη σε γυμναστήριο. Επίσης προσπαθώ να κάνω και αερόβιο, αλλά πάνω από 12 λεπτά δεν μπορώ. Το αερόβιο πρόγραμμα περιλαμβάνει διάδρομο σε διαλειμματική μορφή. Το πρόβλημά μου είναι η κοιλιά μου η οποία, ναι μεν έχει μειωθεί, αλλά πάλι εξακολουθεί να έχει λίπος. Μπορείτε να μου προτείνετε κάποια tips για να μειώσω το λίπος της; Όσον αφορά την διατροφή προσέχω όσο μπορώ αλλά 1 με 2 φορές την εβδομάδα θα φάω γλυκό και junk food.

Δεν υπάρχουν συγκεκριμένα τρόφιμα για την καταπολέμηση του τοπικού πάχους. Τουλάχιστον αυτό φαίνεται από τα υπάρχοντα βιβλιογραφικά δεδεμένα. Αυτό που ισχύει είναι ότι όσο συνεχίζεις να χάνεις βάρος με ήπιο και ισορροπημένο τρόπο, ενισχύοντας ταυτόχρονα την αερόβια άσκηση, το μεγαλύτερο ποσοστό της απώλειας θα προέρχεται από τα σημεία με το περισσότερο λίπος. 

Ακολουθήστε το στο Google News