Γεια σας. Στις 13 Οκτωβρίου έκανα λουπ τραχήλου και μετά από μία βδομάδα άρχισα να έχω αίμα, σε σημείο να χρειάζεται να φοράω σερβιέτα. Το αίμα συνεχίζεται μέχρι και σήμερα και μάλιστα περισσότερο. Ρώτησα τον γιατρό που μου έκανε την επέμβαση και μου είπε πως πιθανόν είναι η περίοδος μου και αν συνεχίσει το αίμα να τον ξαναπάρω. Να σας πω πως η τελευταία περίοδος που είχα ήταν στις 4 Οκτωβρίου και το θεωρώ λίγο απίθανο να μου ξαναήρθε στις 20. Επειδή έχω φοβηθεί λίγο θα ήθελα να ρωτήσω αν συμβαίνει κάτι τέτοιο μετά από μια τέτοια επέμβαση και αν όχι από τι μπορεί να είναι. Ευχαριστώ πολύ.

ΑΓΑΠΗΤΗ ΦΙΛΗ,
ΚΑΠΟΙΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΙΜΟΡΡΑΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Ο ΓΙΑΤΡΟ ΣΟΥ ΝΑ ΣΕ ΔΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΑΙΜΟΡΡΑΓΙΑ, ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΜΙΑΣ ΠΡΩΙΜΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΣΕ ΔΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΑΙΜΑ

Ακολουθήστε το στο Google News