Είμαι 20 χρονών, 1,66 ύψος και 58 κιλά. Έχω χάσει εδώ και ένα χρόνο 8 κιλά. Δεν γυμναζόμουν και δεν έχω κάποιο πρόβλημα υγείας, που να με εμποδίζει. Μπορείτε να μου προτείνετε ένα ενδεικτικό πρόγραμμα γυμναστικής, εκτός γυμναστηρίου; Γιάννα

Αγαπητή αναγνώστρια,

Τα στοιχεία που μου δίνεις είναι ελλιπή, καθώς δε διευκρινίζεις τους στόχους, τον ενδεχόμενο εξοπλισμό που ίσως έχεις. Ωστόσο, θα μπορούσα να σου προτείνω την πιο «κλασική» λύση που περιλαμβάνει ασκήσεις αερόβιας όπως το σκοινάκι, το τρέξιμο, το έντονο περπάτημα ή το jogging ακόμα και ποδήλατο αν υπάρχει για περίπου 20-30 λεπτά 2-3 φορές την εβδομάδα. Εφόσον μάλιστα οι προπονήσεις συνεχίζουν και αισθάνεσαι σε καλύτερη κατάσταση θα μπορούσες να κάνεις εναλλαγές εντάσεων κερδίζοντας σε χρόνο και απόδοση (διαλειμματική άσκηση). Τέλος, συμπεριλαμβάνεις μέσα στην εβδομάδα ένα πρόγραμμα πλήρους άσκησης ενδυνάμωσης με τη χρήση πολυμυϊκών και πολυαρθρικών ασκήσεων όπως τα push-ups, οι έλξεις τα καθίσματα, οι κοιλιακοί και οι ραχιαίοι. Τα προγράμματα που θα πρέπει να ακολουθούνται βγαίνουν για κάθε άνθρωπο ξεχωριστά, και έτσι θα πρέπει να αντιμετωπίζονται. Τα ως άνω είναι ενδεικτικά αλλά θα πρέπει να τηρούνται υπό την επίβλεψη ειδικού και να ανανεώνονται. Καλή συνέχεια!

Ακολουθήστε το στο Google News