Καλή σας μέρα. Σας γράφω εδώ πέρα για να ακούσω τις συμβουλές σας. Είμαι 15 χρονών (γ’ γυμνασίου), όλα τα προηγούμενα χρόνια το βάρος μου δεν ξεπερνούσε τα 52-53 κιλά, φέτος αυτό το διάστημα ήμουν 60 κιλά με ύψος 1,71 και μετά από σχεδόν 3 βδομάδες με όσο μπορούσα καθημερινή άσκηση και χωρίς να τρώω junk food έφτασα τα 58 κιλά με ύψος 1,71. Κάνω σχεδόν καθημερινά γύρω στα 35-40 λεπτά άσκηση με βαράκια για πόδια και κοιλιά και προσπαθώ να τρώω όσο μπορώ πιο υγιεινά χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν τρώω που και που κανένα γλυκό ή κάτι με αρκετές θερμίδες. Το βασικό μου πρόβλημα είναι τα πόδια και ο γλουτός. Κάνω προπόνηση βόλεϊ 4,5 ώρες την βδομάδα και τα πόδια μου στα μπούτια είναι πολύ γυμνασμένα με μυς, όμως έχω και λίπος που θέλω να χάσω περισσότερα από τα μπούτια και πολύ λιγότερο από την κοιλιά. Τι πρέπει να κάνω; Τι τροφές δεν πρέπει να τρώω, τι πρέπει να αποφύγω και τι πρόγραμμα να ακολουθήσω; Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας. Περιμένω απάντησή σας, Κατερίνα

Κατερίνα, είναι ξεκάθαρο ότι δεν έχεις κανένα πρόβλημα βάρους και δε χρειάζεται να κάνεις καμία παρέμβαση. Λόγω του βόλεϊ γυμνάζεσαι σαφώς περισσότερο από το μέσο όρο. Επίσης, βλέπω ότι προσπαθείς να έχεις ποιότητα στη διατροφή σου χωρίς πολλές υπερβολές. Δε θα μπορούσε κανείς να σου ζητήσει κάτι περισσότερο.

Ακολουθήστε το στο Google News