Έχω 1,61 ύψος και δυστυχώς 55 κιλά. Ηλικία 46 ετών. Πριν 3 χρόνια ήμουν και 52 και 51. Περπατάω κάθε μέρα 45 λεπτά για να πάω στην δουλειά με ένταση. Κάνω την ίδια απόσταση ίσως και περισσότερο στην επιστροφή και πολλές φορές περπατώ το βράδυ τουλάχιστον μια ώρα. Γυμνάζομαι με βάρη. Δυστυχώς όμως κάνω κακό ύπνο, με αποτέλεσμα να ξυπνώ και να τσιμπολογώ. Δεν μπορώ να κάνω ατμόσφαιρα για να δημιουργήσω το κατάλληλο περιβάλλων για να κοιμηθώ, γιατί μένω σε κακή και θορυβώδη γειτονιά. Θέλω να χάσω. Αν δεν καταφέρω να πάω τώρα στα 51 κιλά και να σταθεροποιηθώ τι θα κάνω στην εμμηνόπαυση που δεν θα αργήσει να έρθει λόγω ηλικίας; Αν υπάρχει κάτι σας παρακαλώ αποτελεσματικό όμως που να κόβει την βραδινή πείνα, θα σας παρακαλέσω να μου το συστήσετε. Σας ευχαριστώ πολύ. Τα 55 κιλά είναι πολλά για το ύψος μου, πάρα πολλά θα έλεγα. Ρένα  

Ρένα, μπορεί σε εσένα να φαίνονται πολλά τα κιλά που έχεις, όμως στην πραγματικότητα έχεις πολύ καλό σωματικό βάρος. Μάλιστα, απέχεις περίπου 9 κιλά από το μέγιστο φυσιολογικό βάρος (με κριτήρια υγείας και όχι αισθητικής). Δε χρειάζεται πανικός, αν το βάρος σου παραμείνει σταθερό είναι πολύ ικανοποιητικό. Η νυχτερινή κατανάλωση τροφής και ο κακός ύπνος έχει αποδειχτεί επιστημονικά ότι αποτελούν μεγάλο πρόβλημα για τη ρύθμιση του βάρους και εκεί πρέπει να επικεντρώσεις τις προσπάθειές σου. Είναι καταρχήν βασικό να καταφέρνεις να κάνεις όλα τα απαραίτητα γεύματα της ημέρας, ξεκινώντας από το πρωινό, γιατί έχει φανεί ότι η νυχτερινή κατανάλωση τροφής συχνά οφείλεται σε έλλειψη γευμάτων στη διάρκεια της ημέρας. Μπορείς επίσης να κάνεις ένα μικρό γεύμα πλούσιο σε υδατάνθρακες λίγο πριν τον ύπνο (π.χ. 1-2 φρούτα ή 1 μπάρα δημητριακών) που μπορεί να σε χαλαρώσει και να κοιμηθείς καλύτερα και ευκολότερα.