Αγαπητό περιοδικό…θα ήθελα να ρωτήσω πώς μπορώ να μαγειρεύω πιο υγιεινά και πιο νόστιμα; Κωνσταντίνα

Αγαπητή Κωνσταντίνα,

οι υψηλές θερμοκρασίες και το μαγείρεμα για πολλή ώρα αλλοιώνουν τα θρεπτικά συστατικά των τροφίμων. Όταν μειώνουμε την απώλεια των θρεπτικών συστατικών, ετοιμάζουμε πιο υγιεινά  γεύματα. Στον ατμό τα τρόφιμα διατηρούν καλύτερα τα θρεπτικά συστατικά τους, ενώ κατά το βράσιμο, ιδιαίτερα των λαχανικών καλό είναι να χρησιμοποιείται μικρή ποσότητα νερού. Τέλος αποφεύγουμε το τηγάνισμα.  Νοστιμίστε τα φαγητά σας με μυρωδικά (πιπέρι, ρίγανη κτλ), προσθέστε λεμόνι ή μηλόξιδο και περιορίστε την κατανάλωση αλατιού.

Νάνσυ Γρίβα, Διατροφολόγος, Επιστημονικός Συνεργάτης Chryssalis Medical Spa