Καλησπέρα, είμαι 24 ετών και τώρα είμαι 52 κιλά με ύψος 1.68. Στο πρώτο έτος σπουδών ξεκίνησα 78 κιλά τα έχασα μόνη μου σχετικά γρήγορα σε ένα εξάμηνο και έφτασα 60. Το πρόγραμμά μου πάντα το ίδιο μαρούλι κοτόπουλο το μεσημέρι με μια αραβική πίτα και 2 φορές την μέρα δημητριακά με γάλα κάθε μέρα το ίδιο. Τα υπόλοιπα χρόνια πάλι με το ζόρι πηγαινοερχόμουν από 58 με 63 όμως το Δεκέμβριο του 15 ξεκινώντας να πίνω αρκετά και σε καθημερινή βάση έφτασα στα 65 και το Πάσχα αποφασίζω να τα ξαναχάσω. Το δικό μου πρόβλημα είναι ότι τρώω ασταμάτητα με πιάνουν επεισόδια βουλιμίας, π.χ. τα Χριστούγεννα έφαγα την ίδια στιγμή 5 κουραμπιέδες 4 μελομακάρονα. Από το Πάσχα λοιπόν προσπάθησα να ξαναμπώ σε πρόγραμμα και τον Αύγουστο έφτασα 63. Από τότε μείωσα πολύ το φαγητό μόνο λαχανικά με ένα βραστό φιλέτο μπακαλιάρου ή βραστό στήθος κοτόπουλου 2 μήλα την ημέρα και μπάρα δημητριακών, λάδι ποτέ ούτε αλάτι δεν ξεπερνάω τις 1200 θερμίδες. Προσπαθώ να τρώω κάθε τρεις ώρες κάτι μικρό και κάθε μέρα σχεδόν γυμναστήριο ελλειπτικό 25 λεπτά και όργανα. Αυτή την στιγμή με έχει πιάσει άγχος ότι εννοείται θα τα ξαναπάρω επειδή θα μου ανοίξει ξανά η όρεξη και φοβάμαι ότι λίγο παραπάνω να φάω θα πάρω και δεν θέλω να πάρω γραμμάριο!!!!! Μερικές ώρες νιώθω ότι μου λείπουν και το κρέας το κόκκινο και τα ζυμαρικά και κυρίως τα γλυκά! Μπορώ να μπω σε ένα πρόγραμμα που θα τρώω φυσιολογικά αλλά να μην παίρνω; Τώρα θέλω να πάω 51 επειδή το βασικό μου πρόβλημα είναι στα πόδια. Ελίνα

Ελίνα, από ότι βλέπω, οι διατροφικές σου επιλογές ως τώρα δεν είναι ιδιαίτερα ορθολογικές. Η ρύθμιση του βάρους, όπως και η συντήρηση ή ακόμα και η αύξηση βάρους απαιτούν ισορροπία στις επιλογές. Στη δική σου την περίπτωση θεωρώ απαραίτητο να έχεις μια πιο επιστημονική κατεύθυνση, καθοδήγηση και προγραμματισμό στη διατροφή σου, γιατί από τις αναφορές σου παρατηρώ ότι κινείσαι κάπως χαοτικά και σε άμεση σχέση με την ψυχολογία σου.

Ακολουθήστε το στο Google News