Η διατροφή μου είναι πολύ ελαφριά. Ωστόσο, ενώ προσέχω την πρόσληψη θερμίδων, υπάρχουν φορές που πιάνω τον εαυτό μου να βγαίνει εκτός ελέγχου. Για παράδειγμα, αυτό είναι ένα τυπικό ημερήσιο μου μενού:

Ξυπνάω στις 10 και τρώω πρωινό γύρω στις 11-12. Πρωινό: 2 αραβικές πίτες με 4 φέτες γαλοπούλα και 4 φέτες τυρί (5% λιπαρά), 1 φυσικό χυμό πορτοκάλι (500 ml), 2 σαλάτα με μαρούλι, ντοματίνια και ελάχιστη σος. Μεσημεριανό στις 15.00, 16.00 ή 17.00. Συνήθως περιλαμβάνει πρωτεΐνη με σαλάτα. Π.χ. γαλοπούλα ή κοτόπουλο ή ψάρι στον φούρνο. Το βραδινό μου το τρώω γύρω στις 20.00-21.00 (όχι πιο αργά). Συνήθως πρόκειται για πρωτεΐνη με σαλάτα, αλλά 1-2 φορές την εβδομάδα τρώω 200 γρ. κάσιους ή αμύγδαλα ή αποξηραμένη μπανάνα. Επίσης, τρώω γύρω στα 50 γρ. μπισκότα τύπου digestive σε μια μέρα. Πώς σας φαίνεται η διατροφή μου; Σας ευχαριστώ, Sebastian

Για να γίνει μια σωστή αξιολόγηση των διατροφικών σου προσλήψεων σε σχέση με τις ανάγκες σου θα έπρεπε να έχουμε περισσότερα στοιχεία για εσένα, όπως βάρος, ύψος, ηλικία και επίπεδο φυσικής δραστηριότητας. Με πρόχειρη εκτίμηση, ξεπερνάς κατά μέσο όρο τις 2500 θερμίδες την ημέρα. Δε μπορούμε όμως να εκφέρουμε γνώμη για το αν είναι πολλές ή λίγες αφού δε γνωρίζουμε τα χαρακτηριστικά σου. Από εκεί και πέρα, στο ποιοτικό κομμάτι, η μόνιμη τακτική των κυρίως γευμάτων (πρωτεΐνη με σαλάτα) δεν είναι σωστή διατροφικά αφού δεν περιλαμβάνονται και άλλες σημαντικές ομάδες τροφίμων (όσπρια, ζυμαρικά, λαδερά, αμυλούχες τροφές). Η ποικιλία είναι από τα βασικότερα χαρακτηριστικά μιας ποιοτικής διατροφής.

Ακολουθήστε το στο Google News