ΛΟΥΚΙ ΛΟΥΚ

Το διάσημο, αγαπημένο κόμικ μικρών και μεγάλων

Ο φτωχός και μόνος καουμπόι που πυροβολεί πιο γρήγορα και από τη σκιά του!

Πιο γρήγορος από τον ήχο, πιο γρήγορος από τη σκέψη, πιο γρήγορος από την ίδια του την σκιά!

Για πρώτη φορά, κάθε εβδομάδα τρία συναρπαστικά τεύχη σε μία συλλεκτική έκδοση

Αυτή την εβδομάδα

Οι Παράνομοι της Αγριας Δύσης

ΜΠΙΛΥ Ο ΤΡΟΜΕΡΟΣ

Τα παιδιά είναι και θα είναι πάντα παιδιά. Στην Αγρια Δύση όμως τα κακομαθημένα παιδιά είχαν πολλές ευκαιρίες να καλλιεργήσουν την κλίση τους, συνήθως παρέα με ένα εξάσφαιρο Κολτ. Ο Μπίλλυ ο Τρομερός σαν παιδί, απαιτούσε τα πάντα και όλα. Κόκκινες καραμέλες, σοκολάτες, γλυκά και γινόταν έξαλλος από κακία όταν κάποιος δεν έκανε τα κέφια του. Οι κάτοικοι του Φορτ Γουίκλινγκ, τον είχαν σαν παιδί τους, μέχρι τη στιγμή που εμφανίστηκε ο περισσότερο κακός ντεσπεράντο Λούκυ Λουκ. Τελικά, αληθεύει ότι για να ξεπεράσεις τους φόβους σου πρέπει να τους αντιμετωπίσεις κατάματα; Διαβάζοντας την ιστορία αυτή θα βρούμε την απάντηση. Αρκεί να μην είμαστε «παλιοχαρακτήρες». Είναι ζήτημα αρχών, όπως ακριβώς το να θυσιάζει κάποιος κάτι προσωπικό για την πρόοδο και το κοινό καλό.

ΚΑΛΑΜΙΤΥ ΤΖΕΗΝ

«..αν χρειάζεται θάρρος για να είσαι κυρία, τότε είσαι η πιο μεγάλη κυρία». Ο Λούκυ Λουκ συναντά έναν πραγματικό μύθο του Ουέστ, την Καλάμιτυ Τζέην. Τότε, στην Αγρια Δύση δεν υπήρχαν έμποροι ναρκωτικών αλλά υπήρχαν όμως αρκετοί ασυνείδητοι που για χάρη του εύκολου πλουτισμού πουλούσαν όπλα και »νερό που καίει» σε Ινδιάνους που είχαν κακούς σκοπούς. Ο φτωχός και μόνος καουμπόι τα καταφέρνει και πάλι, σε μια ιστορία που διαθέτει εκτός από «Δηλητηρίαση και Πιστωλίδι διαδοχικά μέσα και έξω απ’ το σαλούν» και έναν συνετό σερίφη, όπως ακριβώς (ή κατά προσέγγιση) είναι οι σερίφηδες της πατρίδας μας. Guest – star: John Carradine σαν ιδιοκτήτης σαλούν, Boris Carloff το τσιράκι του David Niven στον ρόλο του δύστυχου δασκάλου των καλών τρόπων.

ΤΖΕΣΣΕ ΤΖΑΙΗΜΣ

Ο Ρομπέν των Δασών που έκλεβε τους πλούσιους για να τα δίνει στους φτωχούς έζησε στην Αγγλία και ευτυχώς όχι στην πόλη Νάθιν Γκάλτς, στην Αγρια Δύση, διότι οι κάτοικοι της πόλης αυτής θα τον αντιμετώπιζαν με «ριζοσπαστικούς» τρόπους: θα κρέμαγαν τους φτωχούς της πόλης. Ο μοναχικός καουμπόι με τα ατσάλινα νεύρα, που υπερασπίζεται τους αδύνατους και αγνοεί τον φόβο και τους ντεσπαράντος, έχει αρκετούς λόγους να διαφωνήσει μ’ αυτούς. Και καταφέρνει να κάνει τους δειλούς κατοίκους της πόλης να αναθεωρήσουν τα «πιστεύω τους» και να επανορθώσουν. Δεν αξίζει έλεος σ’ αυτούς που ισχυρίζονται και προσπαθούν να αποδείξουν ότι για να γίνει κάποιος θύμα πρέπει πρώτα να γίνει φίλος. Παρ’ όλα αυτά, ο Λούκυ Λουκ δεν είναι μοναχικός γι’ αυτόν τον λόγο. Θυμάμαι πολύ καλά, ότι την τελευταία φορά που τον συνάντησα μου είπε, προσωπικά ο ίδιος, ότι είναι μοναχικός επειδή αυτό του αρέσει και έτσι έχει επιλέξει.

Μαζί,

Η δεκαετία του ‘60

Ο Μάνος Ελευθερίου καταγράφει πρόσωπα και γεγονότα, από τη θρυλική αυτή περίοδο.
Η δεκαετία του ’60. Δέκα χρόνια που χαράχτηκαν με ανεξίτηλα γράμματα στο «πάνθεον» του 20ού αιώνα. Γιατί άραγε; Με μιαν απάντηση αυθόρμητη και αυτοσχέδια, ο Μάνος Ελευθερίου και ο Θανάσης Νιάρχος καταγράφουν πρόσωπα και περιστατικά, όπως αναδύονται από τις δαιδαλώδεις στοές της μνήμης, γύρω από τη θρυλική αυτή περίοδο. Πρόσωπα και περιστατικά που όλοι μας γνωρίσαμε και αγαπήσαμε, αλλά και γεγονότα που ανασύρουν από μέσα μας μιαν ανεπούλωτη τύψη, γιατί δεν υπήρξαμε ιδιαίτερα προσεκτικοί στα «ψιλά» των εφημερίδων και στα «ασήμαντα» συμβάντα της ίδιας μας της ζωής. Χρειάστηκε να περάσουν σαράντα χρόνια, για να καταλάβουμε όλοι μας τη μεγάλη σχέση που διατηρούσαν τα αθέατα επεισόδια του προσωπικού βίου του καθενός με τις πανελλήνιας εμβέλειας εξελίξεις. Και αυτό ακριβώς καταγράφει «η Δεκαετία του ’60» μαζί με το φωτογραφικό υλικό που τη συνοδεύει: την τεράστια υπόγεια διασύνδεση του ιδιωτικού με το δημόσιο κατά τη δεκαετία αυτή, που καθώς αρχίζουμε πια να τη συνειδητοποιούμε, έρχεται η ίδια ανάγλυφη στο φως.

Kαι

Το ανανεωμένο ΒHMAgazino με νέο σχήμα, μοντέρνο σχεδιασμό και στην απλή έκδοση των €2.

ΒHMAgazino. Δεν ακολουθεί τάσεις, τις δημιουργεί.