Οι σχέσεις, για να παραμένουν ζωντανές, πρέπει να τις προστατεύουμε και να «δουλεύουμε» συνεχώς πάνω σε αυτές. Μόνο έτσι θα τις διατηρούμε υγιείς. Το ίδιο συμβαίνει και με το σεξ. Αν το αφήσουμε, θα μας αφήσει.

Η ερωτική επιθυμία, αλλά και η ίδια η απόλαυση της σεξουαλικής πράξης, μπορεί να μειωθούν λόγω της εξαντλητικής καθημερινότητας, του έντονου άγχους ή ακόμα και στο πλαίσιο μιας μακροχρόνιας σχέσης. Η παραμελημένη σεξουαλική μας ζωή χρειάζεται ανανέωση.

Βήματα

Το πρώτο βήμα είναι να το συνειδητοποιήσουμε και το δεύτερο να επιλέξουμε ανάμεσα στον μακρύ κατάλογο των «εναλλακτικών» μεθόδων: από τα αφροδισιακά βότανα και το ερωτικό μασάζ, μέχρι τις τροφές που ανεβάζουν τη λίμπιντο και την «εκπαιδευμένη» αναπνοή, που υπόσχεται μεγαλύτερη ηδονή.

Οι μύες του σεξ 

Όταν ο αμερικανός γυναικολόγος δρ. Arnold Kegel προσπαθούσε να λύσει το πρόβλημα της ακράτειας, δεν μπορούσε να φανταστεί ότι θα ανακάλυπτε τυχαία ορισμένες ασκήσεις (γνωστές ως «Kegel») που θα χρησιμοποιούνταν σήμερα για την εκγύμναση των «μυών του σεξ».

Οι ηβοκοκκυγικοί μύες είναι αυτοί που χρησιμοποιούμε όταν θέλουμε να διακόψουμε την ούρηση. Για να τους γυμνάσουμε, λοιπόν, δοκιμάζουμε τις εξής ασκήσεις: 1. Συστέλλουμε τους συγκεκριμένους μυς, σαν να θέλουμε να καθυστερήσουμε την ούρηση.

Μένουμε σε αυτή τη θέση για 2-3΄΄ και στη συνέχεια χαλαρώνουμε. Επαναλαμβάνουμε την άσκηση μερικές φορές. Κατά τη διάρκειά της εισπνέουμε σε κάθε σφίξιμο και εκπνέουμε χαλαρώνοντας τους μυς. Μπορούμε να δοκιμάσουμε τις πιέσεις με ή χωρίς τον σύντροφό μας, πριν από την ερωτική επαφή.

Στόχος 

Να δυναμώσουν οι μύες του κόλπου των γυναικών, βοηθώντας τις έτσι να αποκτήσουν έλεγχο των μυών τους και να φτάσουν ευκολότερα σε οργασμό. Οι άνδρες από την άλλη πλευρά μπορούν να δυναμώσουν τη στύση τους, να καθυστερήσουν την εκσπερμάτιση και να ελέγξουν καλύτερα τον οργασμό.

 Ξαπλώνουμε ανάσκελα με τα γόνατα λυγισμένα και ελαφρώς απομακρυσμένα μεταξύ τους. Τα πέλματα ακουμπάνε στο έδαφος και τα χέρια βρίσκονται στο πλάι. Εισπνέουμε καθώς σφίγγουμε τους κοιλιακούς μυς και τους γλουτούς, και σηκώνουμε τη λεκάνη μέχρι να φτάσει η πλάτη σε ευθεία γραμμή. Μένουμε σε αυτή τη θέση για 10΄’.

Εκπνέουμε επιστρέφοντας στο πάτωμα και επαναλαμβάνουμε την άσκηση ορισμένες φορές. Στην τελευταία επανάληψη, παραμένουμε με τη λεκάνη ψηλά και κάνουμε μικρές πιέσεις προς τα πάνω για 10΄’.

Τρόποι βελτίωσης

Να αυξηθεί η αιμάτωση στην περιοχή της πυέλου και οι μύες να γίνουν πιο ευλύγιστοι κατά τη διάρκεια του σεξ, έτσι ώστε να διευκολυνθεί ο οργασμός. Φυσικά αφροδισιακά Η κούραση, το στρες, η ηλικία είναι μερικοί μόνο από τους παράγοντες που ευθύνονται για τη μειωμένη μας ερωτική διάθεση.

Για να αφυπνίσουμε τη λίμπιντό μας, μπορούμε να δοκιμάσουμε τις ιδιότητες συγκεκριμένων βοτάνων. Ginkgo biloba: Θεωρείται βοηθητικό για άνδρες με προβλήματα στυτικής δυσλειτουργίας που οφείλονται σε κακή κυκλοφορία του αίματος, ενώ έχει αποδειχθεί χρήσιμο και σε σεξουαλική προβλήματα που έχουν τη ρίζα τους στο έντονο στρες ή σε μια ήπια μορφή κατάθλιψης.

Damiana, γνωστή για την ήπια αντικαταθλιπτική της δράση, συστήνεται σε περιπτώσεις σεξουαλικών δυσλειτουργιών που οφείλονται σε έντονο άγχος.

Panax ginseng. Έρευνες δείχνουν ότι ενισχύει την αντοχή, προσφέρει ευεξία και ανεβάζει την ερωτική διάθεση.

Μασάζ για δύο. Τίποτα δεν αυξάνει την ερωτική διάθεση περισσότερο από ένα καλό μασάζ! Κλειδώνουμε την πόρτα, κλείνουμε το κινητό και ασχολούμαστε με τον σύντροφό μας. Επιλέγουμε ένα έλαιο βάσης (το πιο αφροδισιακό θεωρείται το λάδι καρύδας, αλλά μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ακόμα και ελαιόλαδο) και προσθέτουμε αιθέρια έλαια (π.χ. σε 30 ml ελαίου βάσης προσθέτουμε από τρεις σταγόνες γιασεμί και ιλάνγκ-ιλάνγκ και δύο σταγόνες φασκόμηλο).

Βάζουμε λίγη ποσότητα στα χέρια μας και τα τρίβουμε για να πάρουν τη θερμοκρασία του σώματος. Ξεκινάμε από την πλάτη, διαγράφοντας κυκλάκια με τους αντίχειρες παράπλευρα της γραμμής της σπονδυλικής στήλης.

Στη συνέχεια, τοποθετούμε τα χέρια μας από τον αγκώνα έως την παλάμη στη μέση της πλάτης και πιέζοντας ελαφρά τα απομακρύνουμε μεταξύ τους. Συνεχίζουμε με την περιοχή της μέσης, κάνοντας κυκλικές κινήσεις στον κόκκυγα κάτω από το κόκαλο.

 

 

Ακολουθήστε το στο Google News