Η American Eagle έσπασε τη σιωπή της μετά την καμπάνια της εταιρίας με τη Σίντνεϊ Σουίνι «great jeans» που προκάλεσε αντιδράσεις στο διαδίκτυο. Μέσω του Instagram η ΑΕ επικοινώνησε μια επίσημη δήλωση. «Η Σίντνεϊ Σουίνι έχει υπέροχα τζιν είναι και ήταν πάντα για τα τζιν. Τα τζιν της. Αυτή είναι η ιστορία. Θα συνεχίσουμε να γιορτάζουμε το πώς ο καθένας φοράει τα American Eagle τζιν του με αυτοπεποίθηση, με τον τρόπο του».
«Τα υπέροχα τζιν ταιριάζουν σε όλους», καταλήγει η ανακοίνωση θέλοντας να βάλει τέλος στους συσχετισμούς της λέξης «jeans» (τζιν) και «genes» (γονίδια) που προκάλεσαν συνειρμούς για τραμπική ρητορική.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
«Είναι η έλλειψη ενσυναίσθησης για μένα»
Πολλοί χρήστες επαίνεσαν την εταιρεία με ατάκες τύπου: «Μην ικανοποιείτε τους woke – συνεχίστε να φτιάχνετε υπέροχα denim American Eagle».
Ωστόσο, δεν ενθουσιάστηκαν όλοι με τη δήλωση της American Eagle. «Είναι η έλλειψη ενσυναίσθησης για μένα», σχολίασε ένας χρήστης. «δεν πίστευα ότι η απάντηση θα μπορούσε να είναι ακόμα χειρότερη από τη διαφήμιση, αλλά κατά κάποιο τρόπο ήταν», πρόσθεσε ένας άλλος.
Για την ιστορία να πούμε ότι η American Eagle κυκλοφόρησε την τελευταία της καμπάνια με την ηθοποιό του «Euphoria», με τίτλο «Sydney Sweeney Has Great Jeans». Μετά το λανσάρισμα, υπήρξε ένα κύμα αντιδράσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Κάποιοι χαρακτήρισαν την καμπάνια ως «υποκινούμενη» λόγω των υποτιθέμενων ρατσιστικών υπονοούμενων, ενώ άλλοι επαίνεσαν την ηθοποιό επειδή σκότωσε τη «woke» διαφήμιση. Σε ένα διαφημιστικό βίντεο που αναρτήθηκε στο Instagram της μάρκας, η 27χρονη περπατούσε προς μια διαφημιστική πινακίδα της ΑΕ με την ίδια και το σλόγκαν «Sydney Sweeney Has Great Genes». Η Σίντνεϊ διέγραψε τη λέξη «Genes» και την αντικατέστησε με το «Jeans» πριν απομακρυνθεί.
Κάποιοι χαρακτήρισαν την καμπάνια ως «υποκινούμενη» λόγω των υποτιθέμενων ρατσιστικών υπονοούμενων, ενώ άλλοι επαίνεσαν την ηθοποιό επειδή σκότωσε τη «woke» διαφήμιση
Τα γονίδια, τα τζιν και η «ναζιστική προπαγάνδα»
Σύμφωνα με το Salon, ο όρος «σπουδαία γονίδια» χρησιμοποιήθηκε ιστορικά για να «εξυμνήσει τη λευκότητα, τη λεπτότητα και την ελκυστικότητα». Σε μια δεύτερη διαφήμιση, η Σουίνι φαίνεται να ξαπλώνει και να δένει το τζιν της, ενώ λέει: «Τα γονίδια μεταβιβάζονται από τους γονείς στους απογόνους, καθορίζοντας συχνά χαρακτηριστικά όπως το χρώμα των μαλλιών, η προσωπικότητα, ακόμη και το χρώμα των ματιών». Στη συνέχεια, η κάμερα κινείται προς τα πάνω στα μπλε μάτια της. «Το τζιν μου είναι μπλε». Οι θαυμαστές έσπευσαν να εκφράσουν την απογοήτευσή τους για τη διαφήμιση.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
«Εντελώς άκομψο» σχολίασε ένας χρήστης στο Instagram. «Αυτό συμβαίνει όταν δεν έχεις καθόλου μαύρους ανθρώπους σε ένα δωμάτιο. Ιδιαίτερα σε μια εποχή όπως αυτή. Αυτή η διαφημιστική καμπάνια πιάστηκε τόσο πολύ σε αυτό το έξυπνο παιχνίδι με τις λέξεις και αυτό το κόλπο που ήταν τόσο κραυγαλέα προφανές σε όποιον δεν ήταν λευκός» έγραψε ένας άλλος. Κάποιοι άλλοι στα σχόλια κατηγόρησαν τη διαφήμιση ότι είναι «ναζιστική προπαγάνδα».
«Ω, χαριτωμένη… στην εποχή της ναζιστικής προπαγάνδας» έγραψε ένας χρήστης.
*Με στοιχεία από foxnews.com
πηγή in.gr