Περισσότερα παιδιά υποφέρουν από την εγγενή αδυναμία τους να κατανοήσουν τα μαθηματικά παρά από δυσλεξία.

Έρευνα νευροεπιστημόνων του University College London σε 1.500 μαθητές στην Κούβα, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι το ποσοστό των παιδιών με πρόβλημα στην κατανόηση αριθμών (δυσαριθμησία) είναι υψηλότερο σε σχέση με το ποσοστό των παιδιών που αντιμετωπίζουν δυσκολία στο διάβασμα (δυσλεξία).

Με χρήση ενός απλού οπτικού τεστ, που ανέπτυξε ο βρετανός καθηγητής Brian Butterworth, διαπιστώθηκε ότι το ποσοστό των παιδιών με πρόβλημα δυσαριθμησίας κυμαίνονταν μεταξύ 3%-6% έναντι 2,5%-4,3% των δυσλεκτικών παιδιών.

Ο Βρετανός νευροεπιστήμονας επισημαίνει ότι η δυσαριθμησία δεν αφορά τον τρόπο διδασκαλίας των μαθηματικών αλλά «την εγγενή αδυναμία αρκετών παιδιών να αποκτήσουν αίσθηση των αριθμών και των μαθηματικών πράξεων».

Οι ειδικοί επισημαίνουν ότι η δυσαριθμησία έχει κοινωνικές συνέπειες, καθώς αφορά την αντίληψη και τη χρήση των αριθμών στην καθημερινότητα και την επαγγελματική ζωή. Υπογραμμίζουν μάλιστα ότι, παρόλο που το ποσοστό των ανθρώπων με τη συγκεκριμένη πάθηση είναι υψηλότερο από εκείνο με δυσλεξία, μέχρι στιγμής το πρόβλημα δεν αναγνωρίζεται σε όλη του την έκταση από τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς, τα σχολεία και τις κυβερνήσεις.

Διαβάστε ακόμη:
Πόσο κάνει εx5;
http://www.vita.gr/html/ent/345/ent.5345.asp