Γεια σας, είμαι 14 χρονών και θα ήθελα να σας κάνω μία ερώτηση σχετικά με ένα πρόβλημα που έχω στα πόδια. Θα βοηθήσει αν κάνω τις ασκήσεις για τους γλουτούς που προτείνετε 15 φορές την κάθε μία και 2 σετ; Τρέξιμο δεν μπορώ να κάνω και δεν μπορώ να κάνω κάποιο όργανο.
ευχαριστώ
christen

Christen, δεν σου προτείνω να κάνεις μόνο τις ασκήσεις για τους γλουτούς χωρίς τρέξιμο για τι το αποτέλεσμα δεν θα είναι καλό. Γυμνάζοντας τους μύες των ποδιών θα τους δυναμώσεις και θα πάρουν και κάποιον όγκο λόγω της άσκησης. Αν λοιπόν παραμείνει το λίπος και πάρουν και όγκο οι μύες όπως καταλαβαίνεις το αποτέλεσμα δεν θα είναι το επιθυμητό. Η λύση είναι, εφόσον δεν μπορείς να κάνεις με τίποτα τρέξιμο ή κολύμπι ή ποδήλατο, να ακολουθήσεις ένα πρόγραμμα γυμναστικής για όλο το σώμα και όχι μόνο για τα πόδια. Δηλαδή θα αφιερώνεις 45 λεπτά και θα κάνεις ασκήσεις για χέρια, μέση, κοιλιά, πλάτη, πόδια. Οι επαναλήψεις θα είναι τουλάχιστον 15 σε κάθε άσκηση και τουλάχιστον 3 σετ σε όλες. Με αυτό τον τρόπο θα μπορέσεις να αντικαταστήσεις σε μεγάλο βαθμό την αερόβια άσκηση που σου χρειάζεται.

Χέρια:http://www.vita.gr/html/ent/193/ent.1193.asp,
στήθος:http://www.vita.gr/html/ent/280/ent.1280.asp,
πλάτη:http://www.vita.gr/html/ent/153/ent.4153.asp,

κοιλιακοί-ραχιαίοι:http://www.vita.gr/html/ent/264/ent.1264.asp,
πόδια:http://www.vita.gr/html/ent/906/ent.1906.asp

Ακολουθήστε το στο Google News
Δείτε επίσης: