Καλησπέρα, το πρόβλημα μου είναι ότι η περίοδος μου διαρκεί μόλις μια ημέρα με έντονη ροή και τη δεύτερη μέρα φαίνεται ότι αρχίζει να τελειώνει. Είμαι 23 και κατά καιρούς έχω πάρει κορτιζόνη και ινφλιξιμαμπ (ενδοφλεβίως) για μια νόσο στο έντερο. Θέλω να μάθω αν τα φάρμακα που μου χορηγήθηκαν προκάλεσαν γυναικολογικό – ορμονολογικό πρόβλημα. Κυρίως φοβάμαι για τη γονιμότητά μου, αν έχει επηρεαστεί από αυτά τα φάρμακα. Το δεύτερο φάρμακο που σας έγραψα είναι σχετικά καινούργιο και φοβάμαι πολύ για τις μακροχρόνιες επιπτώσεις του στον οργανισμό μου παρόλο που δεν αναφέρεται πουθενά πιθανή εμπλοκή του στο ορμονολογικό μου σύστημα έχω πανικοβληθεί. Τα πρώτα χρόνια διαρκούσε 7 μέρες και όσο μεγάλωνα μειωνόταν. Σαφώς και η νόσος στο έντερο θα έπαιξε κάποιο ρόλο αλλά μετά από αυτό το φάρμακο κάθε μήνα παρατηρούσα κάποιο πόνο λίγες μέρες πριν την περίοδο και τώρα πια αυτή διαρκεί μόνο μια μέρα. Οι γιατροί μου δεν είναι καθόλου συνεργάσιμοι θα ήθελα σας παρακαλώ να μου πείτε τι μπορεί να συμβαίνει. Φοβάμαι εν τέλει μήπως μου σταματήσει οριστικά η περίοδός μου και είμαι μόλις 23. Με το έντερο όλα δείχνουν καλά και ο αιματοκρίτης μου πολύ καλός για τα δεδομένα μου.
Αφροδίτη

Λόγω του ιστορικού της παθολογίας του εντέρου που έχετε είναι λογικό να επηρεάζεται η έκλυση των ορμονών σας. Θα πρέπει να κάνετε έναν ορμονολογικό έλεγχο (FSH, LH, οιστραδιόλη, προγεστερόνη, προλακτίνη). Όπως επίσης και ένα διακολπικό υπερηχογράφημα. Μετά από αυτές τις εξετάσεις μπορεί να γίνει μια καλή διάγνωση. Πάντως πιθανόν να έχετε πολυκυστικές ωοθήκες.

Δείτε επίσης: