Γεια σας!!!! το πρόβλημα το δικό μου είναι το εξής: πριν από ένα χρόνο ακριβώς μετά από γαστροσκόπηση βρέθηκε ότι έχω γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση (χαίνον στόμιο) και ήπια γαστρίτιδα. Ξεκίνησα θεραπεία με nexium 40mlg. Τον Απρίλιο άρχισαν έντονες λαρυγγίτιδες και έντονη βραχνάδα έως και αφωνία. Μετά από 2 λαρυγγοσκοπήσεις και μία στροβοσκόπηση ο γιατρός αποφάνθηκε ότι όλα προερχόταν από την παλινδρόμηση και το άγχος μου. Άλλαξα δοσολογία έπαιρνα για 4 μήνες 2 nexium στην αρχή των 40 και έπειτα 2 των 20. Λαρυγγίτιδα έχω να πάθω από τότε (ενίοτε όμως κλείνει η φωνή μου για ώρες). Εδώ και ένα μήνα με θεραπεία ένα nexium των 20, παρατηρώ τα εξής συμπτώματα: πόνο στο στήθος (σαν έχει καρφωθεί κάτι στο στέρνο μου ανεξάρτητα αν βρίσκομαι σε ηρεμία ή σε κίνηση) και αίσθημα ξένους σώματος στο φάρυγγα (σαν να έχουν κολλήσει τρίχες). Αναγωγές και καούρες δεν έχω. Είμαι 29 χρονών, 1.63 ύψος, 65 κιλά και καπνίζω 10 με 20 τσιγάρα τη μέρα. Υπάρχει περίπτωση όλα αυτά τα συμπτώματα να προέρχονται από την παλινδρόμησή μου παρ’ όλη τη φαρμακευτική αγωγή;
ευχαριστώ εκ των προτέρων
Χρύσα

Τα συμπτώματα που αναφέρατε θα μπορούσαν να οφείλονται στην παλινδρόμηση γιατί σύμφωνα με αυτά που μας γράψατε η γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση σας έχει αποδεδειγμένα προκαλέσει συμπτώματα και από άλλα όργανα πέρα του οισοφάγου (εξωοισοφαγικές εκδηλώσεις). Θα σας πρότεινα πέρα από την αγωγή που ακολουθείτε να μειώσετε έως και να κόψετε το κάπνισμα, παράγοντας σημαντικός στην παθογένεια της νόσου καθώς και ίσως να ακολουθήσετε πιο πιστά τις αλλαγές στις διατροφικές σας συνήθειες που σίγουρα θα σας έχουν υποδείξει.

Ακολουθήστε το στο Google News
Δείτε επίσης: