Γεια σας, είμαι 19 ετών με ύψος 1,69 και 74 κιλά. Κατάφερα σε ένα δίμηνο να χάσω 10 κιλά και συνεχίζω. Ωστόσο, αν και έχω σωματότυπο αχλάδι, παρ’ όλα αυτά, έχω και κοιλίτσα. Έτσι, τι ασκήσεις θα μπορούσα να κάνω (εκτός από κοιλιακούς γιατί μου κουράζουν τη μέση και την πλάτη), προκειμένου να την εξαφανίσω μια και καλή.
σας ευχαριστώ!
Αθηνά

Δώσε έμφαση σε αερόβιες δραστηριότητες (τρέξιμο, κολύμπι, ποδήλατο, βάδην) που θα σε βοηθήσουν στην απώλεια λίπους και παράλληλα εκτέλεσε όταν μπορείς και ασκήσεις κοιλιακών. http://www.vita.gr/html/ent/406/ent.11406.asp (ασκήσεις για κοιλιά). Ο πόνος και η κούραση πιθανά μπορεί να δημιουργείται από τη μη σωστή εκτέλεση ασκήσεων ή από τον υπέρμετρο αριθμό επαναλήψεων.

Δείτε επίσης: