Καλημέρα σας, γυμνάζομαι τα τελευταία τέσσερα χρόνια σε γυμναστήριο χρησιμοποιώντας βάρη και μηχανήματα 5 ή 6 φορές την εβδομάδα. Κάνω και αερόμπικ 3 φορές την εβδομάδα. Το πρόβλημά μου είναι πως το τελευταίο διάστημα μάλλον υπερέβαλλα με τα μηχανήματα, αυξάνοντας αρκετά τον μυϊκό όγκο στα πόδια μου κυρίως και πιο πάνω από αυτά και δεν με ικανοποιεί καθόλου το αποτέλεσμα! Πείτε μου σας παρακαλώ, ποια μηχανήματα να αποφεύγω για να μην αυξάνεται ο μυϊκός όγκος στα πόδια μου (ελλειπτικό ποδήλατο και μηχάνημα στεπ) και κυρίως πώς μπορώ να μειώσω τον παραπανίσιο όγκο που δημιούργησα στα πόδια μου. Να σημειώσω πως το σώμα μου είναι σχετικά αρμονικό με λίγο μεγαλύτερη κοιλίτσα (ύψος 1,64 εκ. και βάρος 54 κιλά).
Νεφέλη

Στα μηχανήματα που χρησιμοποιείς μείωσε το βάρος που σηκώνεις και αύξησε τις επαναλήψεις. Δώσε έμφαση στο αερόβιο μέρος της προπόνησης π.χ. αύξησε την συχνότητα σε 5 φορές την εβδομάδα και μείωσε την συχνότητα στο πρόγραμμα με τα βάρη σε 2-3 φορές την εβδομάδα.

Ακολουθήστε το στο Google News
Δείτε επίσης: