Γεια σας, είμαι 15 χρονών, ζυγίζω 49 κιλά και έχω ύψος 1,58. παρόλο που το βάρος μου είναι νομίζω ιδανικό για το ύψος μου το πρόβλημα μου είναι ότι δεν μπορώ να ρίξω το σωσίβιο γύρω από την κοιλιά μου εδώ και ένα χρόνο. Πέρυσι ήμουν 52,7 κιλά και κατάφερα να φτάσω μέχρι τα 47 όμως τώρα τα πήρα όλα πίσω πάλι στην κοιλιά και δεν μπορώ να τα χάσω με τίποτα (έκανα γυμναστήριο και διατροφή αλλά καμιά διαφορά). Εδώ και καιρό στερούμαι πάρα πολλά φαγητά και τρώω ελάχιστα, όμως αντί να χάσω κιλά, παίρνω. Όταν φάω κάτι παραπάνω την επομένη μέρα νιώθω ότι όλα μένουν γύρω από την κοιλιά μου λες και δεν μεταβολίζομαι. Είμαι πολύ απογοητευμένη γιατί δεν καταφέρνω να ρίξω την κοιλιά μου. Τι μπορώ να κάνω;
Βοηθήστε με σας παρακαλώ. ευχαριστώ εκ των προτέρων, Joan

Καταρχάς μην αγχώνεσαι και μην πανικοβάλλεσαι! Το να τρως ελάχιστο και να καταπιέζεσαι δεν είναι λύση γιατί έτσι χαλάς το μεταβολισμό σου και δεν κάνεις καύσεις. Πρέπει να έχεις υπομονή και εφόσον κάνεις αυτά που πρέπει θα δεις αποτέλεσμα. Αντί να στερείσαι φαγητά άλλαξε τη ποιότητα και τη ποσότητά τους. Να τρως πολλά φρούτα, σαλάτες και να μικρύνεις τις μερίδες ειδικά το βραδινό. Μείωσε τα λιπαρά φαγητά, τα τηγανιτά και τα γλυκά και πιες πολύ νερό. Η γυμναστική είναι βασικό στοιχείο για να φτιάξεις το σώμα σου. Τα κιλά σου είναι όντως καλά οπότε με τη γυμναστική θα μπορέσει να αλλάξει η σιλουέτα σου χωρίς να χάσεις βάρος. Η αερόβια γυμναστική βοηθάει για κάψιμο λίπους (τρέξιμο, ποδήλατο, κολύμπι, αερόμπικ κ.λ.π.) ενώ η τόνωση με βαράκια, ασκήσεις εδάφους και pilates θα δυναμώσουν και θα γραμμώσουν το σώμα σου. Το βασικό όμως είναι να μη βλέπεις τη διατροφή και τη γυμναστική σαν αγγαρεία και ως κάτι παροδικό μέχρι να φτιάξεις το τέλειο βάρος γιατί μετά τι θα γίνει; Πρέπει να δεις αυτές τις αλλαγές στις συνήθειές σου ως νέο τρόπο ζωής που θα σε κάνουν να φαίνεσαι και να νιώθεις πιο καλά με τον εαυτό σου.

Ακολουθήστε το στο Google News
Δείτε επίσης: