Γεια σας, είμαι 21 ετών. Εδώ και τρια χρόνια εμφανίζω ακμή η οποία υποχωρεί και επανεμφανίζεται κάθε φθινόπωρο. Στο παρελθόν υπό τη συμβουλή γιατρού χρησιμοποίησα αλλοιφές και αντιβίωση αλλά τα αποτελέσματα ήταν παροδικά και η ακμή επανεμφανίστηκε. Ύστερα από εξετάσεις μου προτάθηκε ως θεραπεία είτε τα αντισυλληπτικά με τοπικά ρετινοειδή είτε ρετινοειδή-χάπια-. Τελικά παίρνω ρετινοειδή(40 mg τη μέρα-είμαι 55kg-).οι εξετάσεις που έκανα τους δυο προηγούμενους μήνες που ακολουθώ τη θεραπεία ήταν καλές). Ήθελα να ρωτήσω για την πιθανότητα να εκδηλωθούν σοβαρές παρενέργειες όπως ελκώδης κολίτιδα,ποια συμπτώματα να με ανησυχήσουν και μετά από πόσο καιρό από τη διακοπή τους μπορώ να κανω χρήση φακών επαφής; ευχαριστώ Άρτεμις
ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΟΣΗ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΟΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΗΤΑΝ ΚΑΛΕΣ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Η ΕΛΚΩΔΗΣ ΚΟΛΙΤΙΔΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΔΟΣΕΙΣ ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟ. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΦΑΚΟΥΣ ΕΠΑΦΗΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΕΙΣ ΤΟΝ ΟΦΘΑΛΜΙΑΤΡΟ ΣΟΥ

Δείτε επίσης: