Καλημέρα σας, και συγχαρητήρια για τη στήλη σας. Είμαι 43 χρονών και έχω μπει σε εμμηνόπαυση. Παράλληλα παίρνω αντικαταθλιπτικά. Τον τελευταίο καιρό έχω πάρει βάρος. Έχει σχέση με τα προηγούμενα; Τι θα μπορούσα να κάνω;
ευχαριστώ
Νικολέτα

Οι ημερήσιες θερμιδικές ανάγκες μιας γυναίκας στην εμμηνόπαυση μειώνονται κατά 200 περίπου. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι για να διατηρήσετε σταθερό το βάρος σας, θα πρέπει να καταναλώνετε λιγότερες θερμίδες απ’ ότι πριν. Καταναλώστε ένα θρεπτικό πρωινό όπως γιαούρτι ή γάλα με δημητρικά, τοστ ολικής άλεσης με τυρί χαμηλών σε λιπαρά και γαλοπούλα ή φρυγανιά με μέλι. Το μεσημεριανό σας θα πρέπει να είναι υγιείνα μαγειρεμένο ,όχι δηλαδή τηγάνισμα και να σας παρέχει την αίσθηση του κορεσμού αλλά όχι φούσκωμα. Το βραδινό σας θα πρέπει να είναι κάτι ελαφρύ όπως για παράδειγμα ένα κεσεδάκι γιαούρτι η μία σαλάτα. Μην ξεχνάτε την κατανάλωση νερού και τα ενδιάμεσα σνακ τα οποία θα πρέπει να είναι κατά προτίμηση φρούτα και λαχανικά. Γενικότερα θα πρέπει να έχετε στο μυαλό σας και να ακολουθείτε τις βασικές αρχές μιας υγιεινής διατροφής και να καταναλώνετε μικρότερες μερίδες απο αυτές που καταναλώνατε συνήθως. Έτσι θα καταφέρετε να χάσετε βάρος και να το διατηρήσετε.

Δείτε επίσης: