Το μεσημέρι τρώω μία μερίδα πρωτεΐνη και σαλάτα, αποφεύγω υδατάνθρακες και από το μεσημέρι και μετά συνέχεια τρώω διάφορα χωρίς να πεινάω ιδιαίτερα (ξηρούς καρπούς, δημητριακά σκέτα, φρούτα, τυρί, φρυγανιές, ψωμί), ποτέ όμως γλυκά. Πώς μπορώ να σταματήσω αυτή τη λαιμαργία και να τρώω μόνο το απογευματινό μου γεύμα; Μήπως πρέπει να μην τρώω τόση σαλάτα και να αυξήσω την πρωτεΐνη το μεσημέρι; Κέλλυ

Κέλλυ, η εμμονή στην κατανάλωση πρωτεΐνης με σαλάτα σε καθημερινή βάση πρέπει να σταματήσει. Αν προστεθούν περισσότεροι υδατάνθρακες στο μεσημεριανό (π.χ. 1-2 φέτες ψωμί), θα ελαττωθεί η απογευματινή έντονη επιθυμία για τσιμπολόγημα, γιατί δε θα έχει πέσει τόσο χαμηλά το σάκχαρο στο αίμα. Επιπλέον, απαιτείται να έχουν προηγηθεί και άλλα δύο γεύματα πριν το μεσημεριανό (πρωινό και δεκατιανό) για την καλύτερη δυνατή ρύθμιση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα. Τέλος, η ρύθμιση του βάρους απαιτεί και προσωπικό αγώνα. Δηλαδή, δεν είναι δυνατόν να είμαστε χορτάτοι και να χάνουμε βάρος. Η πείνα είναι αναμενόμενο να εμφανίζεται κάπου μέσα στην ημέρα. 

Ακολουθήστε το στο Google News