Με λένε Καίτη, είμαι 1.65 και 56 κιλά. Τα τελευταία 2 χρόνια έχασα περίπου 20 κιλά. Γυμνάζομαι 4 φορές την εβδομάδα, προσέχω τη διατροφή μου καταναλώνοντας πολλά φρούτα, λαχανικά, πρωτεΐνες και υδατάνθρακες, έχω σωματότυπο αχλάδι και θα ήθελα να μειώσω το τοπικό πάχος στη περιοχή της κοιλιάς και γλουτών. Θα μπορούσατε να μου δώσετε μερικές συμβουλές; Ευχαριστώ!

Καίτη, προφανώς, τα τελευταία 2 χρόνια, με τα 20 κιλά απώλειας έχει μειωθεί σοβαρά το λίπος στις περιοχές αυτές. Η περαιτέρω μείωση του λίπους είναι και η δυσκολότερη. Το βασικό είναι να έχεις υπομονή και να διατηρήσεις την τακτική σου άσκηση παράλληλα με μια σωστή και ισορροπημένη διατροφή. Με τον χρόνο σίγουρα θα έχεις καλύτερη εικόνα, αλλά δεν πρέπει να περιμένεις μεταμόρφωση του σώματός σου, από τη στιγμή που ο κάθε άνθρωπος αποθηκεύει το λίπος σε συγκεκριμένα σημεία. Εξειδικευμένες διατροφικές οδηγίες για απώλεια τοπικού λίπους δεν υπάρχουν (δηλαδή συγκεκριμένες τροφές). Το βασικό είναι να μη χάσεις τη γενικότερη ισορροπία στο διαιτολόγιό σου.

Δείτε επίσης: