Το 80% των Ευρωπαίων προσπαθούν να τρώνε υγιεινά, αλλά μόλις ένας στους 10 καταφέρνει να παραμείνει «πιστός» στο πρόγραμμα διατροφής του, σύμφωνα με νέα έρευνα*, την οποία πραγματοποίησε η εταιρεία Kantar media με πρωτοβουλία του τμήματος που σχεδίασε το πρωτοποριακό ψυγείο Samsung Food ShowCase.

Η έρευνα αναδεικνύει τη συμπεριφορά και τους παράγοντες που συμβάλλουν στην παρέκκλιση από ένα πρόγραμμα υγιεινής διατροφής. Περισσότεροι από 60% των καταναλωτών συνεχίζουν να αγοράζουν ανθυγιεινά τρόφιμα για τους ίδιους, 37% αγοράζουν ανθυγιεινά τρόφιμα για τα υπόλοιπα μέλη του νοικοκυριού και μόλις 25% ετοιμάζουν περισσότερα από ένα γεύμα την ημέρα στο σπίτι, αφήνοντας με αυτόν τον τρόπο μεγαλύτερα περιθώρια για κατανάλωση επιβαρυντικών σνακ και έτοιμου φαγητού.

Βάσει της έρευνας, οι Ευρωπαίοι χρησιμοποιούν διάφορες τεχνικές για να μην παρεκκλίνουν από το πρόγραμμα διατροφής τους, όπως να έχουν μόνο υγιεινά τρόφιμα στο σπίτι τους, να κρύβουν ή να προσφέρουν σε άλλους τα ανθυγιεινά τρόφιμα ή και να οργανώνουν το ψυγείο τους με τέτοιο τρόπο, ώστε να προγραμματίζουν τα γεύματά τους για τις επόμενες ημέρες της εβδομάδας.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, το 70% των Ευρωπαίων υποστηρίζουν ότι η καλύτερη οργάνωση στην κουζίνα τους θα μπορούσε να τους βοηθήσει να διατηρήσουν το πρόγραμμα διατροφής τους. Σχεδόν 40% ισχυρίζεται ότι θα βοηθούσε, επίσης, αν έβλεπαν τα υγιεινά τρόφιμα πρώτα μπροστά τους ή αν χρειάζονταν λιγότερη ώρα για να τα βρουν. Παράλληλα, 36% υποστηρίζει ότι αν δεν έβλεπαν τα ανθυγιεινά τρόφιμα, θα τους βοηθούσε να μην παρεκκλίνουν από το πρόγραμμα διατροφής τους. Επιπλέον το 61% δηλώνει ότι γεμίζει το ψυγείο του με φρέσκα φρούτα και λαχανικά στην προσπάθειά του για υγιεινή διατροφή.

Ο κύριος Luke Mansfield, Head of Innovation της Samsung στην Ευρώπη, δήλωσε: «Όλοι έχουμε τις καλύτερες προθέσεις, αλλά είθισται να ενδίδουμε σε πειρασμούς. Το ψυγείο ενός νοικοκυριού περιλαμβάνει όλα όσα καταναλώνουν τα μέλη της οικογένειας, άρα διαθέτει μία ποικιλία υγιεινών και ανθυγιεινών τροφίμων. Με το ψυγείο Samsung Food ShowCase, τα μέλη του νοικοκυριού μπορούν να οργανωθούν, έτσι ώστε τα υγιεινά τρόφιμα να αποθηκεύονται σε μία συγκεκριμένη και εμφανή ζώνη του ψυγείου, βοηθώντας τους να έχουν εύκολη πρόσβαση σε αυτά.»

Και συνέχισε: «Λαμβάνοντας υπόψη ότι οι Ευρωπαίοι καταναλώνουν πολλά περισσότερα φρέσκα τρόφιμα, όπως φρούτα και λαχανικά, όταν τρέφονται υγιεινά, η διατήρηση αυτών των τροφίμων φρέσκων και γευστικών είναι ιδιαίτερα σημαντική. Το ψυγείο Samsung Food ShowCase διαθέτει μοναδικές λειτουργίες που ανακτούν γρηγορότερα τον κρύο αέρα μέσα στο ψυγείο και διασφαλίζουν ομοιόμορφη και σταθερή θερμοκρασία σε οποιοδήποτε σημείο του. Ως αποτέλεσμα, όπου και να τοποθετηθούν τα τρόφιμα μέσα στο ψυγείο ή όσο συχνά και αν ανοίγει η πόρτα του, το Food ShowCase εγγυάται τη βέλτιστη θερμοκρασία που θα διατηρήσει τα τρόφιμα φρέσκα, κάτι που επίσης θα βοηθήσει, ώστε να περιοριστεί η σπατάλη τροφίμων».

Το νέο ψυγείο Samsung Food ShowCase θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά τον Μάιο 2014.

* Ανεξάρτητη
online έρευνα της Kantar media σε άτομα άνω των 16 ετών σε Ευρωπαϊκές χώρες που περιλάμβανε 1.000 συνεντεύξεις ανά χώρα. Στην έρευνα συμμετείχαν οι εξής χώρες: Ιταλία, Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία και Πολωνία.

Σχετικά με τη Samsung Electronics Co., Ltd.
Η Samsung Electronics Co, Ltd είναι πρωτοπόρος εταιρεία παγκοσμίως στα προϊόντα τεχνολογίας και στοχεύει στην προσφορά νέων δυνατοτήτων στους ανθρώπους σε ολόκληρο τον κόσμο. Μέσω συνεχών καινοτομιών και εφευρέσεων, μεταμορφώνουμε τον κόσμο των τηλεοράσεων, smartphones, tablets, computers, φωτογραφικών μηχανών, οικιακών συσκευών, εκτυπωτών, LTE συστημάτων, ιατρικών συσκευών, ημιαγωγών και LED τεχνολογιών. Απασχολούμε 286.000 άτομα σε 80 χώρες με ετήσιες πωλήσεις που ξεπερνούν τα 216,7 δισ. δολάρια ΗΠΑ. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.samsung.com/gr.