Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του vita.gr στην Google

Γράφετε σε ένα θέμα του περιοδικού ότι το κακάο δεν αφήνει ένα μέρος του ασβεστίου τού γάλακτος να απορροφηθεί. Μπορείτε να μου πείτε αν αυτό ισχύει και για το άγλυκο κακάο, εκείνο δηλαδή που χρησιμοποιούμε στα γλυκά; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Η ελάττωση της απορρόφησης ασβεστίου ισχύει για όλες τις μορφές κακάο. Ο λόγος είναι ότι το κακάο περιέχει οξαλικά οξέα που δεσμεύουν το ασβέστιο μειώνοντας την απορρόφησή του. Πάντως, το κακάο που περιέχει και σάκχαρα (όπως η σοκολάτα) ελαττώνει ακόμα περισσότερο το ασβέστιο στον οργανισμό γιατί οδηγεί σε αύξηση της απέκκρισης του σημαντικού αυτού ανόργανου συστατικού.