Γεια σας, σας υπέβαλα την προηγούμενη ερώτηση με το πρόγραμμα γυμναστικής. Είμαι 20 ετών με ύψος 1.70 και βάρος 52 κιλά. Κοιμάμαι 8 ώρες καθημερινά και τρώω καθημερινά στην φοιτητική λέσχη (κοτόπουλο, ψάρι, όσπρια, μακαρόνια). Πιστεύω ότι όσο έχω σχολή η διατροφή μου είναι αρκετά ισορροπημένη, ξεφεύγει όμως στις διακοπές, όποτε σταματώ και την άσκηση, χωρίς ωστόσο να επηρεάζεται το σωματικό μου βάρος.

Από τα στοιχεία σας προκύπτει ότι έχετε καταφέρει να ενεργοποιήσετε τον μεταβολισμό σας. Αυτό είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικό για όλη την προσπάθεια και για τους συναδέλφους που σας παρακολουθούν και σας συμβουλεύουν. Ωστόσο, θα σας παρότρυνα να μην σταματάτε τη δραστηριότητα το καλοκαίρι, καθώς οι προσαρμογές μειώνονται και ο οργανισμός αναγκάζεται, κατά κάποιο τρόπο, να επανέλθει με μειωμένες δυνάμεις όταν ξεκινάτε πάλι. Ένας καλός τρόπος θα ήταν να κάνετε δραστηριότητες που δεν θα παραπέμπουν σε γυμναστηριακό περιβάλλον, που αντιλαμβάνομαι πως το καλοκαίρι δεν είναι και τόσο ευχάριστο. Π.χ. κολύμβηση, ρακέτες, χαλαρό τρέξιμο δίπλα στο κύμα. Αυτό θεωρώ ότι θα σας κρατήσει ενεργή σε μια περισσότερο προσαρμοσμένη διατροφή, χωρίς να σημαίνει ότι δεν θα μπορείτε να καταναλώσετε «κακές» τροφές χωρίς πολλές ενοχές. Όσον αφορά το ασκησιολόγιο και το πρόγραμμα άσκησης, η προηγούμενη απάντησή μου δεν διαφοροποιείται ιδιαίτερα. Ακολουθήστε έναν υγιεινό τρόπο ζωής και το ανεβοκατέβασμα της ζυγαριάς δεν είναι πρόβλημα.

Ακολουθήστε το στο Google News