Είμαι 26χρονών, με ύψος 1.60 και 63 κιλά. Θέλω σίγουρα να χάσω 8-10 κιλάκια και έχω προσπαθήσει αλλά σίγουρα όχι αρκετά, εννοώ ότι πάντα ξεκινούσα μια διατροφή ή δίαιτα όμως στα μισά του δρόμου πάντα τα παρατούσα και αυτό γιατί δεν μπορώ να πιέζομαι στο να τρώω κάθε 3 με 4 ώρες ή να μετράω ποσότητες και θερμίδες. Πρώτον γιατί όταν τρώω συχνά και μικρά γεύματα πεινάω συνεχώς, κρατιέμαι αλλά είναι δυσάρεστο και όσο για τις θερμίδες κατάντησα να κοιμάμαι αγκαλιά με το θερμιδομετρητή. Θα ήθελα να ρωτήσω αν τρώω σε φυσιολογικές μερίδες φαγητό (και σίγουρα μικρό γλυκάκι) κανονικά τα γεύματά μου όμως το βραδινό μου να είναι ένα γιαουρτάκι με ένα φρούτο ή γάλα με δημητριακά και λίγη άσκηση να τονίσω ότι το βραδινό μου είναι συνήθως στις 7 από κει και πέρα σπάνια θα φάω κάτι. Πιστεύετε ότι θα μπορούσα να τα καταφέρω; Μπορείτε να μου προτείνετε κάποιες λύσεις γιατί σηκώνω τα χέρια ψηλά; Σας ευχαριστώ πάρα πολύ, Γιώτα

Γιώτα, εφόσον νιώθεις ότι δε μπορείς να ανεχτείς την τακτική των 5 γευμάτων, μπορείς να μείνεις στα 3 γεύματα (πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό). Από εκεί και πέρα, ο τρόπος που προτείνεις με αυτή τη γενική προσοχή, χωρίς εξειδικευμένο θερμιδικό πλάνο, δεν αποκλείεται να πετύχει, απλά είναι αρκετά πιθανό ότι δύσκολα θα έχεις σταθερό αποτέλεσμα και συνέπεια στην απώλεια. Παράλληλα, το μονοδιάστατο βραδινό σου γεύμα εξαφανίζει την έννοια της ποικιλίας τροφίμων που πρέπει να χαρακτηρίζει στο σύνολο τη διατροφή μας. Η λύση του θερμιδομετρητή δεν είναι πάντως η σωστή έτσι και αλλιώς. Δε χρειάζεται απλά να μετράμε τις θερμίδες, αλλά να εξασφαλίζουμε και τη σωστή ισορροπία στα προσλαμβανόμενα τρόφιμα.

Ακολουθήστε το στο Google News