«Όπως ένας ψαράς ρίχνει το δίχτυ του, έτσι και οι γυναίκες, που βρίσκονται κοντά στην ωορρηξία, επιδιώκουν να απλώσουν ένα μεγάλο δίχτυ, ώστε να διευρύνουν τον αριθμό των πιθανών “μνηστήρων”, από τους οποίους θα επιλέξουν το σύντροφό τους», τόνισε η καθηγήτρια μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο του Τέξας και επικεφαλής της έρευνας, Κristina M. Durante και συνέχισε: «Κι αυτή η επιθυμία για ποικιλία στους άνδρες οδηγεί με τη σειρά της στην ανάγκη αναζήτησης ποικιλίας και στα προϊόντα που επιθυμούν να αγοράσουν».

Η νέα μελέτη δίνει μερικά στοιχεία για τον τρόπο που οι επιλογές των γυναικών στις προσωπικές τους σχέσεις μπορούν να επηρεάσουν και τις επιλογές τους στις αγορές.

Οι ερευνητές οδηγήθηκαν στο συμπέρασμα αυτό αφού πραγματοποίησαν τέσσερις μελέτες, στις οποίες έλαβαν μέρος 553 γυναίκες. Οι συμμετέχουσες, που ήταν ηλικίας από 18 έως 40 ετών, δεν ήταν έγκυες ούτε λάμβαναν ορμονικά αντισυλληπτικά. Οι μελέτες διαπίστωσαν ότι η επιθυμία των γυναικών για νέες επιλογές στους άνδρες ενεργοποιεί τη διάθεσή τους για ποικιλία και στα ψώνια τους, ενώ αντίθετα η αφοσίωσή τους σε έναν ερωτικό σύντροφο ή σε μια σχέση φάνηκε να μειώνει την επιθυμία για ποικιλία αγορών.

«Από τις σοκολάτες μέχρι τα καλλυντικά οι γυναίκες που βρίσκονταν σε ωορρηξία επέλεγαν πολλές διαφορετικές μάρκες ξανά και ξανά», κατέληξε η Durante.

Τα αποτελέσματα της νέας μελέτης πρόκειται να δημοσιευθούν τον προσεχή Απρίλιο στο περιοδικό «Journal of Consumer Research» με τίτλο «Η επίδραση της γονιμότητας στην επιθυμία των γυναικών για ποικιλία».