Θέλω να χάσω 8 κιλά, το θέμα είναι ότι νηστεύω πάντα και όλες οι ισορροπημένες διατροφές που βρίσκω έχουν κρέας και γαλακτοκομικά. Μπορείτε να μου προτείνετε κάτι αποτελεσματικό για αυτές τις 40 ημέρες της νηστείας; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων. Συγχαρητήρια για την υπέροχη δουλειά σας. Eλευθερία

Ελευθερία, είναι πάντα πιο δύσκολο να έχεις απόλυτα ισορροπημένη διατροφή κατά τη διάρκεια της νηστείας. Οι πιο σημαντικές ελλείψεις είναι οι ζωικές πρωτεΐνες, ο σίδηρος και το ασβέστιο. Για τις πρωτεΐνες χρειάζεσαι 2-3 φορές την εβδομάδα θαλασσινά, και συχνή κατανάλωση των καλής ποιότητας φυτικών πρωτεϊνών, δηλαδή των οσπρίων και των ξηρών καρπών. Ο σίδηρος μπορεί να προέλθει από όσπρια, εμπλουτισμένα δημητριακά και αποξηραμένα φρούτα, ενώ το ασβέστιο βρίσκεται  σε πράσινα φυλλώδη λαχανικά, αμύγδαλα, καρύδια, γάλα σόγιας και tofu. Σε ό,τι αφορά την απώλεια βάρους, φυσικά και μπορείς να χάσεις βάρος κατά τη διάρκεια της νηστείας εφόσον τηρείς ένα διαιτολόγιο με τις κατάλληλες θερμίδες.