Έχει ένα μήνα περίπου που ξεκίνησα τη γυμναστική ύστερα από αποχή 4 μηνών περίπου. Το πρόβλημά μου είναι ότι κάθε φορά που τρέχω ή περπατώ στον διάδρομο μετά από λίγα λεπτά νιώθω ένα έντονο τράβηγμα/ πόνο στις γάμπες και στις κνήμες και αυτό με δυσκολεύει αρκετά στο να συνεχίσω στο διάδρομο. Γιατί άραγε συμβαίνει αυτό; Μήπως κάνω κάτι λάθος; Φοράω απλά αθλητικά παπούτσια. Μπορεί να φταίει και ο διάδρομος; Αντωνία

AΓΑΠΗΤΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ,
ΑΝ Ο ΠΟΝΟΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΑΡΧΙΖΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΑΜΕΣΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΟΦΕΙΛΕΤΕ ΚΑΤΑ ΠΡΩΤΟΝ ΝΑ ΕΛΕΓΞΕΤΕ ΤΟ ΑΓΓΕΙΑΚΟ ΣΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑ. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΕΝΑ TRIPLLEX ΑΓΓΕΙΩΝ ΚΑΤΩ ΑΚΡΩΝ. ΑΝ ΑΥΤΟ ΒΓΕΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΘΑ ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΑΛΛΑ  ΜΕ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΑΝΤΙΚΡΑΔΑΣΜΙΚΑ. ΑΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ  Η ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΣΑΣ ΤΟΤΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟΝ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΥΤΟ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ Η  ΣΠΟΝΔΥΛΙΚΗ ΣΑΣ ΣΤΗΛΗ ΚΑΙ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΑΠ’ ΑΥΤΗΝ.