Εδώ είναι πέντε ξεπερασμένες ιδέες σχετικά με τα τρόφιμα και τις συνήθειες, που μπορεί να έχετε μάθει από τους γονείς σας.

1.      Μην τσιμπολογάτε, θα κοπεί η όρεξή σας!

Στην πραγματικότητα,  ένα σνακ μπορεί να είναι υγιεινό, εφ ‘όσον το επιλέξετε με σύνεση. Διατηρεί τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σταθερά και σας κρατά χορτάτους μεταξύ των γευμάτων. Ένας γενικός κανόνας είναι να μην αφήνετε τον οργανισμό σας νηστικό πάνω από τέσσερις ώρες. Άρα, μπορείτε να δοκιμάσετε ένα σνακ μεταξύ 100 και 200 θερμίδων, όπως είναι οι ξηροί καρποί, τα φρούτα, το γιαούρτι και τα λαχανικά με ντιπ.

2. Μην αφήνετε τίποτα στο πιάτο σας

Ελάτε σε αρμονία με το σώμα σας για να ξέρετε πότε έχετε χορτάσει. Καθώς τρώτε, παρατηρήστε πώς αισθάνεστε. Είστε πλήρεις; Μήπως τρώτε μόνο και μόνο επειδή υπάρχει ακόμη φαγητό στο πιάτο σας; Να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί όταν τρώτε έξω – το φαγητό είναι ελκυστικό, οι μερίδες είναι τεράστιες, και μπορεί να θέλετε να τα φάτε όλα, επειδή έχετε πληρώσει για αυτό. Αν υπάρχουν μεγάλες μερίδες, τότε προσπαθήστε να καταναλώσετε το μισό πιάτο και όχι ολόκληρο.

3. Μην φάτε τίποτα πριν την άσκηση, θα πάθετε κράμπα.

Δεν θα θέλετε να κάνετε άσκηση αμέσως μετά το δείπνο, αλλά ένα ελαφρύ γεύμα 30 έως 60 λεπτά πριν την άσκηση, μπορεί να σας βοηθήσει να μεγιστοποιήσετε την προπόνησή σας. Εάν καταναλώσετε κάτι ελαφρύ πριν αθληθείτε, θα κερδίσετε ενέργεια, που θα σας βοηθήσει να βελτιστοποιήσετε την άσκησή σας. Επιλέξτε, λοιπόν, σνακ υψηλά σε υδατάνθρακες και χαμηλά σε λιπαρά και σε φυτικές ίνες, με μέτριες ποσότητες πρωτεΐνης, στο εύρος των 100 έως 300 θερμίδων, όπως μια φέτα του τοστ με ταχίνι.

4. Βιαστείτε!

Μήπως οι γονείς σας, σας λέγανε να φάτε γρήγορα το πρωινό, έτσι ώστε να είσαστε στην ώρα σας για το σχολείο; Εάν εξακολουθείτε να τρώτε με βιασύνη, μπορεί να χάσετε το συναίσθημα, ότι είστε πλήρεις. Να θυμάστε ότι χρειάζονται 20 λεπτά για το εγκέφαλο, ώστε νιώσετε ότι αισθάνεστε χορτάτοι.

5. Αξίζετε ένα επιδόρπιο σήμερα!

Ποτέ δεν πρέπει να χρησιμοποιείτε το φαγητό ως ανταμοιβή. Καλό είναι, να τρώτε επειδή είστε πεινασμένοι και όχι επειδή ήσασταν αποδοτικοί σήμερα στη δουλειά σας και σας αξίζει ένα καλό φαγητό. Φυσικά και πρέπει να ανταμείβετε τον εαυτό σας, αλλά όχι με το φαγητό. Τι θα λέγατε για μια ταινία, ένα μανικιούρ, ή λίγο χρόνο με τους φίλους; Σύντομα, θα συνειδητοποιήσετε ότι, δεν πρέπει να φάτε μόνο επειδή νομίζετε ότι σας αξίζει κάτι.