Η κόρη μου είναι 19 χρόνων και έχει ύψος 1,65. Στην διάρκεια των πανελλήνιων εξετάσεων πήρε 9 κιλά και έφτασε το βάρος της στα 61 κιλά. Με το που εγκαταστάθηκε στην πόλη που πέρασε (μένει μόνη της) άρχισε γυμναστήριο εντατικά κάθε μέρα ακόμα και τα Σάββατα για 2 ώρες κάθε μέρα και δίαιτα και έχασε όλα τα κιλά της σε τρεις μήνες. Μετά όμως συνεχίζει την πολύ γυμναστική γιατί της αρέσει, πριν ήταν αθλήτρια με πολύ καλές επιδόσεις) 5 μέρες την εβδομάδα κι μόνο εάν τύχει κάτι πάει λιγότερες φορές κι τρώει κανονικά το πρωινό της (φρυγανιές με μέλι) το μεσημεριανό στην σχολή της στην λέσχη και το βράδυ ένα γιαούρτι με αποξηραμένα φρούτα. Έχασε ακόμα μερικά κιλά κι έφτασε τα 48. Τι θα προτείνατε να τρώει σαν υπόδειγμα διατροφής ώστε να φτάσει τα 52 κιλά, να μην αδυνατίζει άλλο και να μπορεί να γυμνάζεται πολύ που τόσο της αρέσει; Ευχαριστώ πολύ, Kατερίνα

Κατερίνα, έχουμε τονίσει ότι δεν προτείνουμε δίαιτες μέσω αυτού του blog, γιατί κάτι τέτοιο απαιτεί μια εξατομικευμένη διαδικασία αξιολόγησης, μετρήσεων και συνυπολογισμού πολλών πληροφοριών που πρέπει να λαμβάνονται για ένα άτομο. Αυτό που πρέπει να ξεκαθαρίσουμε είναι ότι η κόρη σου έχει φτάσει σε βάρος που την κατατάσσει ως λιποβαρή. Είναι υποχρεωτικό να αυξηθεί το βάρος της. Για τη σωστή αύξηση βάρους σε πρώτη φάση το μέγεθος των μερίδων θα πρέπει να αυξηθεί στα μεσημεριανά και τα βραδινά γεύματα, ενώ θα πρέπει να καταναλώνονται και τουλάχιστον 3-4 ενδιάμεσα σνακ. Στα κυρίως γεύματα θα πρέπει να προστεθούν και προϊόντα υψηλής ενεργειακής αξίας συμπληρωματικά του φαγητού, όπως τα τυριά και το ψωμί, ενώ στα ενδιάμεσα γεύματα καλές επιλογές αποτελούν οι ξηροί καρποί, τα αλμυρά κράκερς και κριτσίνια και τα τοστ συνοδευόμενα από γάλα ή χυμούς φρούτων. Το γάλα και οι χυμοί φρούτων θα μπορούσαν επίσης να υποκαταστήσουν μερικώς το νερό.