Γνωρίζουμε εδώ και καιρό ότι οι άνθρωποι τείνουμε να προσαρμοζόμαστε σε ότι είναι κοινωνικά αποδεκτό και το φαγητό δεν αποτελεί εξαίρεση. Έτσι, το τι τρώνε οι φίλοι μας και ο κοινωνικός μας περίγυρος μας επηρεάζει. Αν βλέπουμε λοιπόν τους γύρω μας να τρώνε φρούτα και λαχανικά τείνουμε κι εμείς να κάνουμε το ίδιο. Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Birmingham ζήτησαν από τους συμμετέχοντες στην έρευνά τους να βαθμολογήσουν διάφορα πόστερ. Η μία ομάδα είδε ένα πόστερ που περιέγραφε ότι ο μέσος φοιτητής τρώει υγιεινά, ενώ η άλλη ομάδα είδε άσχετα δεδομένα σχετικά με το Πανεπιστήμιο. Στη συνέχεια τους ζητήθηκε να περιγράψουν τα συναισθήματά τους και να δοκιμάσουν κάποια υγιεινά σνακ συμπεριλαμβανομένων σταφυλιών και αγγουριού και διάφορα σνακ με πολλές θερμίδες όπως πατατάκια και μπισκότα. Οι συμμετέχοντες που είχαν δει το πόστερ που περιέγραφε τις υγιεινές επιλογές σνακ έφαγαν περισσότερα σταφύλια και αγγούρι αλλά μόνο όταν δεν συνήθιζαν να τρώνε τέτοια τρόφιμα στην καθημερινότητά τους. Αυτοί που ούτως ή άλλως έτρωγαν αγγούρι και σταφύλια δεν έφαγαν περισσότερα φρούτα και λαχανικά έφαγαν όμως λιγότερα πατατάκια και μπισκότα. Έτσι, μία μέρα μετά από την έρευνα που λέει ότι τα φρούτα αυξάνουν την ευτυχία που νοιώθουμε, οι ερευνητές ψάχνουν να βρουν κατά πόσο θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν τα κοινωνικά μηνύματα για να ωθήσουν τους ανθρώπους να επιλέγουν πιο υγιεινά τρόφιμα.