«Η διαχείριση του βάρους, του στρες και της φυσικής κατάστασης θεωρείται πιο σημαντική από τη φροντίδα των ματιών»

«Παγκοσμίως, πάνω από το μισό πληθυσμό (57%) δεν ελέγχει τακτικά τα μάτια του»

«Αυτό συμβαίνει παρά το γεγονός ότι οι μέσοι ενήλικες περνούν πάνω από 6 ώρες την ημέρα κοιτάζοντας μια οθόνη και πάνω από τους μισούς (56%) αντιμετωπίζουν παρενέργειες όπως η κόπωση και το κοκκίνισμα ματιών»

«Μόνο 2 στους 5 (42%) επιλέγουν φωτισμό κατάλληλο για τα μάτια τους»

 

Η Signify (Euronext: LIGHT), παγκόσμιος ηγέτης στο φωτισμό, ανακοίνωσε τα αποτελέσματα έρευνας, αποκαλύπτοντας ότι η φροντίδα ματιών δεν είναι άμεση προτεραιότητα για τους ενήλικες σε όλο τον κόσμο. Αυτό έρχεται σε μια εποχή, όπου η μυωπία χτυπάει πρωτοφανή ρεκόρ, με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας να προβλέπει ότι μέχρι το 2050[1] ένας στους δύο θα αναπτύξει μυωπία, με τους ανθρώπους να περνούν περισσότερο χρόνο σε εσωτερικούς χώρους μπροστά από οθόνες υπολογιστών και τηλεφώνων.[2]

 

Η έρευνα σε πάνω από 8,000 ενήλικες σε 11 χώρες – Κίνα, Τσεχική Δημοκρατία, Γαλλία, Γερμανία, Ινδονησία, Πολωνία, Ισπανία, Σουηδία, Ταϊλάνδη, Τουρκία και ΗΠΑ – ανέλαβε να διερευνήσει πως η ποιότητα του φωτισμού LED σχετίζεται με την άνεση των ματιών. Η έρευνα αποκάλυψε ότι ενώ ο μέσος άνθρωπος περνά πάνω από 6 ώρες μπροστά σε μια οθόνη, 42% χρησιμοποιούν κατάλληλο φωτισμό για τα μάτια. Και μόλις το ένα τρίτο (32%) παγκοσμίως θα ερευνήσει την αγορά κατάλληλου και ξεκούραστου φωτισμού για τα μάτια.

 

 

Η μελέτη επίσης, διαπίστωσε ότι η φροντίδα ματιών δεν είναι προτεραιότητα της προσωπικής ευεξίας. Πάνω από τα δύο τρίτα παγκοσμίως (68%) δίνουν προτεραιότητα στο βάρος και τη φυσική κατάσταση (57%) ενώ μόλις το ένα τρίτο (34%) προσέχει την όραση του. Οι μισοί από τους ερωτηθέντες απάντησαν ότι η φροντίδα των ματιών τους είναι μια από τις τρεις πρώτες προτεραιότητες τους, ενώ μόλις το 43% επισκέπτεται τακτικά τον οφθαλμίατρο.

 

  

Η σημασία του φωτισμού

Όταν πρόκειται για το φωτισμό και την άνεση των ματιών οι άνθρωποι δεν ενεργούν με βάση τις πεποιθήσεις τους. Ενώ το 74% των ερωτηθέντων συμφώνησαν ότι η ποιότητα φωτισμού επηρεάζει την άνεση ματιών, μόλις το 28% θα επέλεγε τον κατάλληλο λαμπτήρα. Επιπλέον, μόνο το 42% επιλέγει συνειδητά ξεκούραστο φωτισμό για τα μάτια.

 

«Ο ποιοτικός φωτισμός δεν σχετίζεται μόνο με τη μακροζωία, αλλά είναι και εξαιρετικά σημαντικός όταν πρόκειται να διασφαλίσουμε τα μάτια μας ξεκούραστα», εξηγεί η Rowena Lee, Leader του LED Business Group, Signify. «Είναι σημαντικό οι άνθρωποι να επιλέγουν υψηλής ποιότητας LEDs που δεν έχουν ορατό τρεμόπαιγμα. Αυτή την καινοτομία προσφέρει η ομάδα επιστημόνων μας, αναπτύσσοντας ποιοτικά LED που αγαπούν οι καταναλωτές διότι δεν κουράζουν τα μάτια μας».

 

Philips EyeComfort

Οι επιστήμονες της Signify ανέπτυξαν για πρώτη φορά το πρότυπο Philips EyeComfort, το οποίο δεσμεύεται να παράγει LED φωτισμό χωρίς ορατό τρεμόπαιγμα. Εκτός από το τρεμόπαιγμα, το πρότυπο μετράει και άλλους δείκτες που επηρεάζουν την άνεση των ματιών όπως η αντανάκλαση, το στροβοσκοπικό αποτέλεσμα, η φωτοβιολογική ασφάλεια, ο συντονισμός και η απόδοση χρωμάτων. Τα LED Philips EyeComfort ελέγχονται για να διασφαλιστεί ότι τηρούν τα προδιαγεγραμμένα πρότυπα ενώ παράλληλα παρέχουν ενεργειακή απόδοση με μέσο όρο ζωής πάνω από 10 χρόνια. Όλα τα προϊόντα LED Philips EyeComfort σηματοδοτούνται από το εμπορικό σήμα EyeComfort.

 

Η σειρά LED Philips EyeComfort λαμπτήρες και φωτιστικά περιλαμβάνει:

Philips LED A60 bulb – ο πιο δημοφιλής λαμπτήρας της σειράς

Philips LED A60 bulb (frosted) – ο κλασσικός λαμπτήρας με το γνώριμο σχήμα

Philips LED A60 clear filament bulb – με ορατό νήμα είναι σχεδιασμένοι για να δείχνουν όμορφοι αναμμένοι αλλά και σβηστοί

Philips LED GU10 spot – το πιο δημοφιλές σποτ της σειράς

Philips Star WarmGlow LED spotlight – για ένα ζεστό σπίτι

 

 

 

[1] Η επίπτωσης της μυωπίας και της υψηλής μυωπίας, Μάρτιος 2015 – Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας

[2] http://www.nature.com/news/the-myopia-boom-1.17120